در دو روز گذشته ۲۳ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان گچساران شناسایی شده است.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 03 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران در جلسه اضطراری پیشگیری کرونا گفت: در دو روز گذشته ۲۳ مورد افراد جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده است.
خوانپایه با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور این میزان افزایش در گچساران بی سابقه بوده افزود: متاسفانه این افراد مبتلا شده به استان‌های همجوار مسافرت کردند و همین موجب ابتلای آنان و به تبع آن افزایش تعداد مبتلایان در این شهرستان شده است.
وی با بیان اینکه تا پیش از این با رعایت موارد بهداشتی وضعیت گچساران سفید بود اضافه کرد: هم اکنون وضعیت گچساران به لحاظ شیوع کرونا قرمز است.
فرماندار گچساران با بیان شناسایی این موارد جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در گچساران به ۱۱۱ مورد افزایش یافت، ادامه داد: محدودیت‌هایی در شهرستان گچساران اعمال می‌شود.
خوانپایه اضافه کرد: همه پارکها، بوستانها، اماکن تفریحی، تالارها، سالن‌های غذا خوری، سالن‌های ورزشی، قبرستان‌ها و گیم نت‌ها تعطیل است.
رئیس شبکه بهداشت گچساران هم گفت: با توجه به اینکه این افراد ممکن است تعداد بیشتری را مبتلا کرده باشند کار نمونه برداری از افراد مشکوک افزایش می‌یابد.
آرین غلامیان با بیان اینکه نقاهتگاه نگهداری بیماران کرونایی در گچساران دوباره راه اندازی می‌شود، افزود: افرادی که جواب تست آن‌ها مثبت شد در خانه یا نقاهتگاه تحت مراقبت قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار