در آیینی از خدمات جهادگران بسیج دانشجویی کهگیلویه درعرصه مقابله با کرونا تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در آیین تجلیل از دانشجویان گروه جهادی شهرستان اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی و بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به ضدعفونی اماکن عمومی و معابر از ابتدای ورود ویروس گفت: اگر اقدامات پیشگیرانه بسیجیان و مسؤولیت‌پذیری آنها نبود وضعیت شهرستان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

 

وی اضافه کرد: زحمات و فعالیت‌های جهادگران در مقابله با کرونا و دیگر عرصه‌ها زبانزد است.

اتابک پتانسیل دانشگاه‌ها در تربیت نیروی انسانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این ظرفیت اگر درست هدایت شود دانشجو موتور محرکه جامعه خواهد شد.

این مسؤول در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده اکنون وضعیت شهرستان ثابت است بیمار فوتی و بستری در آی‌سی‌یو نداریم و این حاصل تلاش همه عوامل و به خصوص جهادگران دانشجو است.

وی از زحمات خودجوش بسیجیان در تولید ماسک و دیگر لوازم حفاظتی قدردانی کرد.

 

سید خداداد فاطمی نیز در این نشست گفت: دانشجویان جهادی در همه عرصه‌ها وارد عمل می‌شوند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی کهگیلویه تصریح کرد: مقابله با کرونا یکی از عرصه‌های خدمت دانشجویان بسیجی بود که در چهار حوزه وارد عمل شدند.

فاطمی افزود: جهادگران تا پاسی از شب به کار ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی معابر و کوچه‌ها مشغول شدند.

وی در ادامه بیان عملکرد این گروه‌ها گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های تولید کالای حفاظتی را از دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: روزانه یکهزار و 300 عددماسک و پنج هزار دستکش یک بار مصرف مطابق استانداردهای بهداشتی در کارگاه‌های بسیج دانشجویی تولید و عرضه شد.

 

این مسؤول گفت: ایستگاه تامین ویتامین به عنوان یک طرح ابتکاری جهادگران بسیجی در سطح کشور بازتاب خوبی داشت. در این طرح با مشورت کادر درمانی آبمیوه طبیعی تهیه و بین بیماران مبتلا به کوید19 توزیع شد.

فاطمی توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین کاسبان آسیب‌دیده از کرونا را زا دیگر فعالیت‌های جهادی بسیج دانشجویی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار