سرپرست دانشگاه علوم پزشکی : درصد  و تعداد موارد مثبت  كرونايي استان در نمونه هاي امروز به خصوص در شهرستان هاي بويراحمد، گچساران، كهگيلويه و چرام بسیار بالا مي باشد.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 23 June 2020
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 28 بیمار مبتلا به کووید 19 در سومین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 915مورد  گزارش شده است.

وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب 328 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولكولی دريافت شد كه تعداد و درصد مبتلایان به کووید 19 سیر صعودی خود را طی می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از فوت سیزدهمین بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: این بیمار با 89 سال سن و بیماری زمینه قلبی و عروقی متاسفانه براثر ابتلا به کرونا در گذشت.

وی اذعان داشت: درصد  و تعداد موارد مثبت  كرونايي استان در نمونه هاي امروز به خصوص در شهرستان هاي بويراحمد، گچساران، كهگيلويه و چرام بسیار بالا مي باشد.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازار ها و مکان های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: تاکید همیشگی ما استفاده مداوم از ماسک در مکان های عمومی و ادارات و توجه ویژه به رعايت فاصله گذاري پويا و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار