کد خبر: ۸۷۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 02 July 2020
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در دوازدهمین روز از تیرماه سالجاری، 43 بیمار مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنين 9 بيمار كرونايي در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستانهاي استان بستري مي باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1192 مورد گزارش شده است.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: امروز نیز جواب 243 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولكولی دريافت شد که بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان بویراحمد و مابقی موارد مثبت از 7 شهرستان استان می باشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد موارد مثبت بیش از پیش در حال افزایش بوده و نگران کننده است.
وی افزود: استفاده از ماسك، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاري فيزيكي باید در زندگی روزمره مردم به صورت ویژه مد نظر گرفته شود زیرا با گذشت زمان، علیرغم تذکرات داده شده با بی‌دقتی و غفلت برخی این بیماری افزایش یافته است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: مردم حتی الامکان‌ در شهر تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، در دور همی و مهمانی ها شرکت نکنند ، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته و فقط در صورت لزوم به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار