کد خبر: ۸۷۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 22 July 2020
عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام پس از دو ماه تعطیلی آغاز شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، هدایت نیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت : با پیگیری‌های انجام شده حدود ۲۴ تن میلگرد به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان برای این طرح خریداری شده است.

هدایت نیا با بیان اینکه امسال حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای پی و کف این طرح در نظر گرفته شده است افزود: امیدوارم با تخصیص کامل این اعتبار بتوانیم عملیات پی و کف را تا پایان سال به صورت کامل انجام دهیم.

فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام هم با اشاره به اینکه بیمارستان چرام ۷ مهرماه ۹۸ با اخذ مجوز قانونی وزارت بهداشت و درمان و موافقت سازمان بازرسی فعالیت خود را آغاز کرد گفت: این طرح در ابتدای سال ۹۶ کلنگ زنی شد، اما هیچ گونه موافقت نامه، قرارداد و ضوابطی برای اجرای این طرح وجود نداشت.

فتاحی اصل افزود: برآورد اولیه هزینه ساخت مرحله اول بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای این شهر ۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.
او با بیان اینکه سال گذشته ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت به این طرح تخصیص داده شد گفت: کار محوطه‌سازی و تجهیز کارگاه این بیمارستان در سال‌های گذشته انجام ولی به دلایل مختلف روند اجرایی این طرح متوقف شد.

ایجاد رفاه و تامین سلامت اهالی این شهرستان، ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی، جلوگیری از افزایش هزینه‌های درمانی، کاهش تردد بیماران به شهرستان‌های همجوار و کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی برای اهالی این شهرستان از جمله مزیت‌های ساخت این بیمارستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار