رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت عاملان درگیری خشن خیابانی در یکی از مناطق پرتردد شهر یاسوج ، خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 09 August 2020

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت عاملان درگیری خشن خیابانی در یکی از مناطق پرتردد شهر یاسوج ، خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، نگین تاجی اظهار داشت: طی چند روز گذشته در فضای مجازی فیلمی در خصوص وقوع یک فقره درگیری در یاسوج و هجوم چند نفر جوان مسلح به سلاح سرد به احدی از شهروندان و ضرب و جرح و تخریب خودروی وی منتشر که منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی گردید.
وی گفت: بلافاصله پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین به مرجع انتظامی صادر شد.
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: با تلاش های شبانه روزی پلیس مقتدر، محل اختفای متهمین که متواری شده بودند شناسایی و طی عملیات موفق مرجع انتظامی، نسبت به جلب و دستگیری این افراد که قصد درگیری با مامورین ناجا و فرار داشتند اقدام و از آنان یک قبضه سلاح گرم و چند قبضه سلاح سرد کشف گردید، که در شعبه بازپرسی پس از تفهیم اتهامات، با صدور قرار تامین کیفری بازداشت و روانه زندان شدند.
دکتر نگین تاجی بیان داشت:دستگاه قضایی  با مرتکبین جرایم خشن و  افرادی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش و امنیت مردم نموده بدون هر گونه مسامحه یا اغماض برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.
اولین تصاویر از متهمان درگیری خشن خیابانی در یاسوج
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
قانون توی مملکت نیست جناب نگین تاجی .فردا صبح ... آزادشون میکنی و میگی بیماری کرونا بود .همانطور که برادر من رو سه نفر از خدا بیخبر باچاقو زدن وشما حتی زندانشون نکردید گفتید کرونا هست فقط ما یه سال جلو دادگاه بودیم تا حکم زندان براشون گرفتیم والان ضاربین جلوی چشممان دارن ویراژ میرن
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دو هفته دیگه به خاطر کمبود مواد غذایی ازاد میشن و به ریش همه مسئولین می خندند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
خواهشا اینا رو ازاد نکنید اعدامشون کنید باور کنید یه خانم از شهرستان دیگه نمیتونه گذرز بیاد تو استانمون تا اینا دنبالش افتادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
قانون هست درست اجراء نمیشودچون مسئولان ماجگرندارندقبول دارید؟؟.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار