فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد
بنابر این خبر جسد سوخته شده راننده تاکسی بی سیم یاسوجی که توسط فرد و یا افرادی به مقصد شیراز دربست بود در منطقه دشت ارژن شیراز پیدا شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 16 August 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی چند روز گذشته خبری مبنی بر قتل فجیع یک راننده تاکسی بسیم یاسوجی در استان فارس در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.
بنابر این خبر جسد سوخته شده راننده تاکسی بی سیم یاسوجی که توسط فرد و یا افرادی به مقصد شیراز دربست بود در منطقه دشت ارژن شیراز پیدا شد.
رسانه های محلی از قول یکی از آشنایان مقتول نوشتند : روز دوشنبه ۱۳ مردادماه نزدیک نیمه شب فردی با مراجعه به محل استقرار تاکسی های بی سیم درخواست یک ماشین با تاکید بر اینکه حتما پژو باشد به مقصد شیراز را کرد.
وی ادامه داد: از همین رو اتومبیل مقتول به عنوان دربست در اختیار آن شخص می گیرد و صبح روز سه شنبه ۱۴ مردادماه ، خانواده وقتی جویای وی می شوند وچون تلفن همراه خاموش بوده همین باعث ایجاد نگرانی خانواده و بستگان می شود.
وی در ادامه ی تشریح این حادثه گفت:تلفن همراه مقتول آخرین بار در مسیر دشت ارژن شیراز روشن بوده و در نتیجه جستجو روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ، ماشین سوخته مقتول در کلانتری دشت ارژن پیدا و خانواده جهت شناسایی جسد سوخته شده به پزشکی قانونی مراجعه می کنندوطبق اطلاعات به دست آمده بعد از قتل جسد مرحوم را در درون خودرو به آتش کشیده اند و هم اکنون دلایل وشناساسی این حادثه ناگوار توسط پلیس جنایی شیراز در دست بررسی است .
توضیح در خصوص روند پیگیری یک قتل + فیلم

توضیحات سردار انصاری در خصوص روند پیگیری قتل
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این قتل و روند پیگیری مسبب یا مسببان آن گفت : از لحاظ قانونی ، قانون اولویت را به محل وقوع جرم داده است و پلیس آگاهی استان فارس موضوع را بررسی می کند.
سردار مهدی انصاری افزود : هر چند از لحاظ قانونی مسئولیتی در روند پیگیری نداریم اما به دلایل انسانی و کمک به خانواده مقتول شخصا مرتبا در حال پیگیری موضوع هستم و مطمئن باشید کسانی که چنین اقدام فجیعی را انجام داده اند به سزای عملشان خواهند رسید.
ببینید / توضیحات سردار انصاری
برچسب ها: سردار انصاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار