اراذل و اوباش مطمئنا اگر نخواهند با اقدامات فرهنگی و توصیه ها به اعمال شرورانه پایان دهند ، باید ضرب قانون را بچشند تا در نهایت دست از شرارت و آزار و اذیت بردارند.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 19 August 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تا به حال بسیار واژه "کردن کلفت" را به گوش شنیده ایم ! این واژه معمولا برای افراد مخل نظم ، قلدر و قانون گریز به کار برده می شود . افرادی که در اعمال و رفتار خود کمترین توجه به حقوق عامه را دارند و البته به هر میزان که در قانون ضعف ببینند بر اعمال خلاف و قانون گریزی خود می افزایند!
اراذل و اوباش مطمئنا اگر نخواهند با اقدامات فرهنگی و توصیه ها به اعمال شرورانه پایان دهند ، باید ضرب قانون را بچشند تا در نهایت دست از شرارت و آزار و اذیت بردارند.
درگیری بچه گانه!
گاهی شرارت ها چندان عقبه ی فکری و یا برنامه ریزی شده نیستند و چالش برانگیزترین شرارت ها به نادانی و پیشمانی افراد شرور منتهی می شود !
هفته گذشته درگیری عجیب همراه با شرارت برخی افراد در منطقه ای از شهر یاسوج رخ داد که بازتاب زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشت . عوامل این شرارت و درگیری در سطح شهر خیلی زود و با اقتدار کامل دستگاه های انتظامی و قضایی بازداشت و خبر آن هم اعلام شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص توضیحاتی ارائه داد و البته هشدار داد ، گلایه هم کرد .
سردار مهدی انصاری در خصوص برخی نزاع‌ها گفت: درگیری در همه جای کشور پیش می‌آید اما عمل در صحنه و رسیدگی بعد از آن به عهده پلیس است شما از ما بپرسید بعد از نزاع چه کردید و چه اقدامی انجام دادید هر چند دلیل خیلی از درگیری‌ها و درگیری اخیر در یاسوج مربوط به موضوعی کوچک و بچه‌گانه بود. 
انصاری در زمینه درگیری چند جوان با هم تصریح کرد: از بعضی رسانه‌ها تشکر می‌کنیم اما خیلی‌ها به حق ما ظلم کردند در فضای مجازی آن قدر موضوع را بولد کردند و در مرکز استان را به چالش کشاندند و چه قدر صدمه وارد شد.
وی گفت: تعللی در این درگیری نداشتیم پرونده را سریع به پلیس قضایی استان دادیم طی سه عملیات ضربتی شبانه آن‌ها را در اوج اضطراب دستبند زدند که موقع دستگیری گریه و زاری می‌کردند.
فرمانده انتظامی استان خطاب به رسانه‌ها گفت: باید با صبر و مناعت طبع و قلم زدن صحیح خود تشویش اذهان نکنیم و قضایا را سنگین جلوه ندهیم.
سردار انصاری گفت: رسانه می‌تواند اقدامات قابل توجه و برجسته‌ای در جامعه داشته باشند چرا که همیشه بروز بوده و می‌دانند که در جامعه چه می‌گذرد اما مهم تر این است که به درستی و انصاف قلم بزنند.
این فرمانده افزود: در این بین نقش رسانه برای معلومات دهی به جامعه است لذا در بحث اطلاع رسانی به فکر آگاهی بخشی و افزایش معلومات مردم باشید و نباید با خبر به فرد و دستگاهی بی‌جهت و بی‌گناه صدمه‌ای وارد شود.

گردن هایی که باید بشکند !
شکی نیست که مطالبه عمومی برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش است و از طرف دیگر وظیفه دستگاه قضایی و انتظامی برآورده کردن این مطالبه عمومی است که اگر کمی منصف باشیم باید گفت در این زمینه اقتدار خوبی تاکنون وجود داشته و معمولا بزهکاران ، اراذل و اوباش در کهگیلویه و بویراحمد در زمان کمی پس از انجام بزه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند و دستگاه قضایی هم متناسب با بزه صورت گرفته احکام صادر کرده است .
اما همانگونه که فرمانده انتظامی استان می گوید انسان به دلیل زندگی اجتماعی مطمئنا با برخی اتفاقات ناخوشایند مانند شرارت و نزاع مواجه خواهد بود اما در خصوص کسانی که گردن کلفتی می کنند نیاز به برنامه های جدید و اجرای ان به نحو اکمل است چیزی که سردار انصاری در این زمینه می گوید : در خصوص برنامه‌های ناجا در برخورد با اراذل و اوباش "این‌ها در اهداف خودشان ناکام شده‌اند و خواهید دید دیگر کسی تحت عنوان اراذل در این استان نفس نکشد و قمه‌کشی نکند با اقتدار در چارچوب برنامه کشوری اراذل را خرد می‌کنیم اما شرط و شروطی دارد که همراهی مردم و همکاری اصحاب رسانه برای درست جلوه دادن آن مهم است با نگاه اطلاعاتی شب‌ها مثل خفاش آن‌ها را از لانه‌هایشان بیرون می‌کشیم که چند تایی از آن ها را از ظرف همین مدت از لانه هایشان بیرون کشیدیم.
فیلم / اراذل را می شکنیم
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
مشکل از.... قانونه که اراذل اینطور جولان میدهند، اگر این فیلم پخش نمیشد تو شبکه های مجازی، عمرابا اینا برخورد نمیکردن، طرف اسلحه میکشه ، چون فامیل فلان مسئوله، راحت با یه ضامن کارمن آزادش میکنن
ناشناس
|
France
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
کردن دولت مردان اختلاس گرات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار