کد خبر: ۸۹۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 01 September 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان به  83 نفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در یازدهمین روز از شهریورماه، 262 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 110نفر مبتلای قطعی هستند.
وي افزود: امروز جواب 161نمونه كوويد 19 آزمايشگاه سلولي مولكولي دریافت شد و بالاترین درصد مبتلا در استان از آغاز تاکنون را داشتیم که بيشترين موارد مثبت در بويراحمد ٥٠ درصد، كهگيلويه ٢٠ درصد، دنا ١٥ درصد و چرام ٦ درصد می باشد.
وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 4562 مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا در وضعیت بسیار نگران کننده ای هستند و تقریبا ظرفیت تخت های بیمارستانی معین کرونا تکمیل شده و با ادامه این روند به مشکل برخواهیم خورد.
دکتر یزدان پناه گفت: این بیماری مخرب زندگی همگان را به نوعی مختل کرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه مقابله با شیوع آن است.
وی ابراز داشت: رفتار اجتماعی مردم در کنترل اپیدمی ویروس کرونا بسیار موثر است. چنانچه بسیاری از افراد بی‌توجهی عجیبی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند که این امر می‌تواند مخرب بوده و در صورت تداوم، عاملی برای مقررات سختگیرانه‌تر در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری باشد.

دکتر یزدان پناه در پایان خاطر نشان کرد: مردم نیز خود به یکدیگر هشدار می‌دهند مراقب باشیم، مراعات کنیم و ماسک بزنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار