مردم شریف لنده نشان دادند کلید گذر از سختی ها وحدت و همدلی است. اینجانب به عنوان خادم شهروندان عزیزم در لنده به این همدلی افتخار میکنم و قدردان دست و پای های تاول زده ی مردم غیور این دیار خواهم بود.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲ 23 September 2020

فرماندار لنده در پیامی از مشارکت تحسین برانگیز گروه های مختلف در جریان آتش سوزی گسترده و اطفای حریق کوه سفید تقدیر و تشکر کرد.

ییام تقدیر و تشکر فرماندار لنده از مشارکت اجتماعی در اطفای حریق سفید کوه لنده

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ آتش سوزی گسترده و بی سابقه در مراتع و جنگلهای کوه سفید طی روزهای گذشته و مهار آن توسط نیروهای امدادی و گروه های مختلف مردمی باعث گردید تا فرماندار این شهرستان در پیامی از تلاش همه این عزیزان تقدیر و تشکر نماید که متن آن بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف لنده نشان دادند کلید گذر از سختی ها وحدت و همدلی است. اینجانب به عنوان خادم شهروندان عزیزم در لنده به این همدلی افتخار میکنم و قدردان دست و پای های تاول زده ی مردم غیور این دیار خواهم بود.

در ادامه پیام فرماندار لنده آمده است

طبیعت و حفاظت از آن، نعمتی است بزرگ که خداوند به امانت در اختیار انسان قرار داده و ما انسانها در برابر چگونگی بهره برداری از آن مسئول هستیم.

برخورداري از جامعه سالم و محيط زيستي عاري از نازیبایی حق هر شهروندي است که از آن نهایت استفاده را ببرد و ضمن آن محیطی سالم برای آیندگان به یادگار بگذارد ولذا همه مسئوليم و بايد رفتارهايمان را در رابطه با حفاظت از محيط زيست اصلاح كنيم و تغيير رفتار تنها با آموزش، اطلاع رساني، آگاهی بخشی و حساس نمودن افكار عمومي یک جامعه محقق میشود از این رو لازم و ضروری است هر چه سریعتر اين كار را شروع كنيم تا از دامنه تخريب طبيعت و بلايي كه  روز به روز بيشتر گریبانگيرمان خواهد شد بکاهیم که در این راستا لازم است مجموعه های منابع طبیعی، محیط زیست و ستاد بحران این مهم را در دستور کار فوری قرار دهند.

در ادامه آنچه موجب تسکین درد هایمان در این چند روزه شد مشارکت تحسین برانگیز دوست داران طبیعت بود که صحنه های زیبای را رقم زدند. بی شک نام تک تک این دوست داران طبیعت در تاریخ این دیار ثبت خواهد شد.
اگر چه زبان قاصر است از این همه از خود گذشتگی ولذا لازم دانستم به عنوان یک دوستدار محیط زیست از گروه های مختلف در راس جوانان مخلص و دلسوز محیط زیست که نهایت همکاری و تلاش را در چهار روز سخت جنگ با آتش داشتند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

همچنین از تلاشهای مسئولین محترم اداری، امدادی، نظامی، انتظامی، قضایی ، مجموعه بنیاد علوی( نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان) و....که همراه با گروههای مختلف مردم نهاد، هیئتهای کوهنوردی، دهیاران روستاهای تابعه، انجمن جوانان،اصحاب رسانه و ...... که مسئولیت پذیری خود در مهار آتش را ضرورت دانستند تقدیر و تشکر دارم.

در پایان لازم و ضروری است بیان شود با توجه به حجم گسترده آتش در منطقه ای صعب العبور و سخت گذر با امکانات و تجهیزات محدود بی شک همراهی و پیگری های مستمر در سطح استان و کشور به کمک ما در شهرستان آمد تا بتوانیم از زمین و آسمان بر آتش بی رحم سفید کوه غلبه پیدا کنیم که در این راستا از پیگیری های استاندار محترم، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل منابع طبیعی و مدیریت بحران استان، سازمان هلال احمر کشور و استان و هوا فضای سپاه پاسداران صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار