غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت:۱۳ آبان نقطه عطف بیداری اسلامی و یادآور هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 03 November 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رویدادهای این روز تاریخی پیام های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده داردکه عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزونتر می باشد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد:این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای کوبنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ های کفر انداختند.

مرتضوی افزود:سیزدهم آبان ماه سرشار از روح پایداری، فداکاري و مقاومت جوانان رشيد و غيور ايران اسلامي در مبارزه عليه قدرت هاي شيطاني و استکبار جهاني است و اين روز بعنوان برگ زريني در تاريخ مجاهدتهاي ملت غيور ايران به ثبت رسيده است.

وی در پایان گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچوقت اجازه نخواهند داد دشمنان ذره ای از خاک کشوررا ببرند حتی در این شرایط سخت کرونایی با فعالیت در فضای مجازی در این رابطه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار