شهردار دوگنبدان گفت: مالکین دام و طیور در سطح شهر و بافت مسکونی تا تاریخ 16 آبان ماه فرصت جمع آوری دام و طیور را از بافت مسکونی شهر را دارند.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 06 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسعود ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با انتقاد به اینکه برخی از اهالی محلات اقدام به نگهداری دام و طیور در منزل می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی در محدوده شهر دوگنبدان و بافت مسکونی، مشغول نگهداری و پرورش دام و طیور هستند که این فعالیت‌ها با شرایط نامطلوبی که به وجود آورده‌اند، بهداشت عمومی، زیبایی شهر و آسایش و آرامش شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن شهرستان گچساران در وضعیت فوق قرمز کرونا نگهداری هرگونه دام و طیور در سطح شهر و بافت مسکونی ممنوع است، گفت:با استناد بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نگهداری هرگونه دام و طیور در محدود شهر ممنوع و به مالکین آنها تذکر داده می شود.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: ضروری است این گونه فعالیت‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و به مکان‌های مناسب هدایت شوند تا علاوه بر رعایت مولفه‌های لازم در زندگی شهری، نظارت بهداشتی بر عرضه، جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی و کنترل ورود و خروج دام به شهر امکان‌پذیر شود.

ظفری خاطرنشان کرد: مالکین دام و طیور در سطح شهر و بافت مسکونی تا تاریخ 16 آبان ماه فرصت جمع آوری دام و طیور را از بافت مسکونی شهر را دارند و در غیراین صورت شهرداری نسبت به جمع آوری آنها اقدام و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار