مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پرواز به پنج روز در هفته در این فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 07 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "علی محسنیان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سه پرواز هفتگی به پنج پرواز هفتگی افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه شروع این پروازها از هفته جاری انجام می شود، اظهار داشت: استمرار این پروازها به همکاری مردم و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد بستگی دارد.
مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروازهای این فرودگاه هم اکنون از روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه به روزهای پنجشنبه و جمعه نیز افزایش پیدا کرده و مسافران می توانند در پنج روز از هفته از طریق فرودگاه یاسوج به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و تهران درحال تردد باشند.
مُحسنیان، انجام این پروازها را مربوط به شرکت هواپیمایی ماهان دانست و خاطرنشان کرد: پنج پرواز هفتگی فرودگاه یاسوج با استفاده از ناوگان هواپیمایی جِتِ چهار موتوره RJ به تهران و بالعکس صورت خواهد گرفت.
وی از مذاکرات در حال انجام با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت پوشش پروازی روزهای یکشنبه و سه شنبه فرودگاه یاسوج هم خبرداد و یادآور شد: به محض قطعی‌شدن نتیجه مذاکرات، اطلاع رسانی‌ها نیز انجام می‌گیرد.
مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هواپیمای مسافربری RJ که هم اکنون در این فرودگاه فعال است توانایی جابجایی ۱۰۰ مسافر در هر نوبت پروازی را دارد.
محسنیان از مردم و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان استان کهگیلویه و بویراحمد مصرانه خواست برای استمرار پروازهای فرودگاه یاسوج اقدامات لازم را انجام دهند.
وی از مسافران خواست با مراجعه به لینک https://www.mahan.aero/fa اقدام به تهیه بلیط در پنج روز هفته از پروازهای یاسوج کنند.
به گزارش ایلنا، پرواز فرودگاه یاسوج هم اکنون در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از تهران به یاسوج و بالعکس صورت می گیرد.
هواپیمای ای‌تی‌آر (ATR) شرکت آسمان، ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، با ۶۶ سرنشین، بعد از اصابت با کوه دنا، در ۲۲ کیلومتری شمال فرودگاه یاسوج سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند که این حادثه مدت‌ها پروازها به این استان را متوقف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار