دکتر علی آبانگاه عضو هیت علمی دانشگاه گچساران بر اثر کرونا درگذشت.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 10 December 2020

نخبه علمی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا درگذشت+عکس

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر علی آبانگاه دکترای تاریخ و نخبه علمی استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش بر اثر ویروس منحوس کرونا درگذشت.

بنابراین گزارش ، دکتر علی آبانگاه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و جانشین بسیج اساتید این دانشگاه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

زنده یاد دکتر آبگاه از فرزندان شهرستان لنده ، فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس در رشته تاریخ اسلام بود و سمت مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را بر عهده داشت.

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت جانشین بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را تسلیت گفت.

متن پیام پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسمه تعالی


انا لله وانا الیه راجعون


ًًضایعه درگذشت چهره علمی و نامدار استان، جانباز و یادگار دفاع مقدس استاد برجسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران،جانشین بسیج اساتید دانشگاه، اسوه اخلاق وادب، جناب آقای دکتر علی آبانگاه موجب تاثر و تالم شد.


فقدان ایشان نه‌ تنها برای خانواده و دوستان بلکه برای تمامی افرادی که با شخصیت گرانقدر، معنوی و علمی دکتر آبانگاه آشنایی داشتند بسیار جانسوز و درد آور است.

در گذشت این چهره علمی و اخلاقی تاثیر گذار که سال های متمادی از عمر گرانمایه اش را صرف علم اندوزی و تعلیم و پرورش نسل جوان کرد، برای جامعه علمی و خانواده دانشگاه ضایعه ای دردناک و غیرقابل باور است و بدون شک طنین گام های بلند این استاد فقید در مسیر علم و خدمت به خلق تا ابد در گوشه گوشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران جاودان خواهد بود.

درگذشت آن استاد ارجمند و گرانقدر را به خانواده محترم ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی استان تسلیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای روح بلندش رحمت و مغفرت و برای بازماندگان شکیبایی و سلامت خواهانیم.

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار