معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
موسوی ارشد : سند تحول بنیادی یک سند با رویکرد تربیتی است لذا انتظار می رود ، مسئولان و برنامه ریزان کلان به این نکته مهم سند توجه جدی داشته باشند .
کد خبر: ۹۲۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 24 December 2020

نشست ستاد شاهد شهرستان بویراحمد با حضور اعضا برگزار و مهمترین موضوعات مرتبط با مدارس شاهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این نشست کارشناسان و مدیران مدارس شاهد مهمترین موضوعات و مشکلات مدارس شهرستان بویراحمد را مطرح کردند.
پیگیری وضعیت دانش آموزانی که در فضای مجازی شرکت ندارند ، بررسی میزان مشارکت و همکاری بنیاد شهید با مدارس شاهد خصوصا پرداخت سهم شهریه ، لزوم وحدت رویه در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت شهریه ، چگونگی برگزاری امتحانات ، حق زحمه پرداختی کادر مدارس و برخی موضوعات دیگر از جمله مواردی بود که توسط کارشناسان مطرح شد.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره با این جمله امام خمینی (ره) که فرمود "خدمت به خانواده شهدا خدمت به نبی مکرم اسلام است" اظهار داشت :  این خدمات باعث تحکیم شعارهای انقلاب و تقویت روحیه ایثار و شجاعت و شهادت است .
سید قدرت الله موسوی ارشد ، گفت : ارائه خدمات به خانواده شهدا در مقابل تلاش ها و فداکاری های شهدا بسیار ناچیز است و به انجام این خدمات افتخار می کنیم چرا که خدمت به خانواده شهدا خدمت به نظام اسلامی است.
وی افزود : شهدا عزیزترین دارایی خود یعنی جان شان را در جهت حفاظت از میهن فداکاری کردند و اکنون وظیفه ما است که مسائل مربوط یه خانواده های آن ها را بررسی و اقدام به حل مشکلات شان نماییم ضمن اینکه به این کار افتخار می کنیم.
موسوی ارشد در خصوص شهریه مدارس شاهد هم گفت : لازم است در این زمینه یک وحدت رویه منطبق بر قوانین در دستور کار باشد و تا زمانی که بخشنامه جدیدی ارسال نشده باشد ، بخشنامه قبل به قوت خود باقی است اما با توجه به شرایط کرونایی پنجاه درصد شهریه اخذ نشود .
وی در ادامه افزود : کادر آموزشی مدارس باید ضمن داشتن دغدغه آموزشی و پرورشی که آن را وظیفه خود می دانند ، از لحاظ رفاهی هم تامین باشند .
موسوی ارشد گفت : سند تحول بنیادی یک سند با رویکرد تربیتی است لذا انتظار می رود ، مسئولان و برنامه ریزان کلان به این نکته مهم سند توجه جدی داشته باشند .
وی همچنین توجه به رویکردهای تربیتی را در شرایط فعلی یادآور شد و گفت : با توجه به شعار هر خانه یک مسجد با در نظر گرفتن شرایط کرونا تدابیری اتخاذ شود که برخی برنامه های مرتبط با نماز در خانه ها و با حضور اعضای خانواده اجرا شود و این فعالیت ها ، در فضای عمومی جامعه ، فضای مجازی و رسانه ها منتشر شوند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار