رئیس دانشگاه علوم پزشکی با انتشار تصویری از بیمارستان شهید جلیل در فضای مجازی نوشت : بيمارستان شهيد جليل هم اكنون . خوشبختانه تعداد محدودي بيمار در يكي از طبقات آن وجود دارد .
کد خبر: ۹۳۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸ 21 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با انتشار تصویری از بیمارستان شهید جلیل در فضای مجازی نوشت : بيمارستان شهيد جليل هم اكنون . خوشبختانه تعداد محدودي بيمار در يكي از طبقات آن وجود دارد .

لازم به توضیح است بیمارستان شهید جلیل بیمارستان معین کرونای استان است .

در کنار این تصویر خوشحال کننده اما فیلمی از فروش ماسک در کنار جاده در شهر یاسوج از جمله عجایب این روزهای کرونایی در استان است !

در این فیلم مشاهده می شود که ماسک در محیطی غیر از داروخانه و مراکز مجاز توزیع ، با قیمت ۱۰۰۰ تومان در کنار جاده به فروش می رود!

 

آخرین وضعیت کرونا در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۹۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۹ بیمار کرونایی قطعی و ۷ نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند و طی ۳ روز گذشته هیچ مورد فوتی بدلیل کرونا گزارش نشده است.

"دکتر پرویز یزدان‌پناه" افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۷۹۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی تصریح کرد: از ۵۱۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با کاهش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شاهد سیر نزولی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هستیم که این روند نگران کننده بوده و آسیب های جدی در پی خواهد داشت.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان کرد: با کاهش آمار باید میزان رعایت های بهداشتی بیشتر شود تا بتوانیم با کم کردن میزان شیوع به کنترل بیماری نزدیک شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار