معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: با رصد آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایام اخیر نشان از شروع خیز نگران کننده در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 29 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمیل صادقی فر اظهار داشت : روز به روز میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مخصوصا در آرامستانها، تالارها و سایر تجمعات کاهش پیدا کرده و این یک تهدید جدی است.

وی با اشاره به آمار صعودی مبتلایان به کرونا در طول هفته جاری گفت: از شنبه تا پنجشنبه ۱۴۹ مورد مبتلا در کل استان داشتیم که بطور متوسط و میانگین‌ روزانه ۲۵ نفر بوده و افزود: از این تعداد ۳۵ مورد مربوط به شهرستان بدره که حدود ۲۳ درصد مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

صادقی فر میزان بالای نمونه گیری در این شهرستان را از کارهای ارزنده شبکه بهداشت بدره دانست و تصریح کرد : از شروع طرح شهید سلیمانی متوسط‌ مجموع کل نمونه گیری در استان ۱۲/۲ درصد به ازای هر هزار نفر بوده است .

وی افزود: این رقم در شهرستان بدره ۲۶/۴ درصد به ازای هر هزار نفر بوده و یکی از دلایل بالای آمار در این شهرستان نمونه گیری زیاد عنوان کرد.

این مقام بهداشتی از فرمانداران خواست: نظارت و کنترل بیشتری در اجرای پروتکلهای بهداشتی داشته تا شاهد افزایش آمار مبتلایان و شیوع پیک چهارم نباشیم./م

بیشتر بخوانید :

استان آبی شد!!: مردم راحت به تفریح و کار وبارتان بپردازدید

عدم استفاده از ماسک در شهرستان ها استان به 45درصد کاهش یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار