معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز از اجرای مراحل پایانی عملیات احداث جاده مسیر کمربندی پل ششم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 12 February 2021

معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز از اجرای مراحل پایانی عملیات احداث جاده مسیر کمربندی پل ششم خبر داد.

وحید معین زاده گفت: با توجه به نیاز مبرم اهواز به توسعه راههای ارتباطی و ایجاد بستر مناسب برای روان سازی ترافیک، اجرای عملیات خاکبرداری و تسطیح بستر فاز دوم مسیر کمربندی پل ششم اجرایی گردید.

وی با بیان اینکه مسیر فاز دوم در دو لاین شمالی و جنوبی هر کدام به طول 1800 متر و عرض معبر هر لاین 34 متر می باشد، اضافه کرد: این کمربندی در سه فاز و بطول 16 کیلومتر اجرایی شده است که فاز اول و سوم این پروژه با پیشرفت 98 درصدی آماده بهره برداری هستند و فاز دوم نیز در مراحل پایانی بسر می برد.

معین زاده ادامه داد: طول مسیر کل پروژه ۴ کیلومتر، مساحت میدان ۳۵۰۰۰ متر مربع، حجم عملیات روکش اسفالت۸۸۰۰۰مترمربع و حجم عملیات جدول کاری به طول ۱۲۰۰۰ متر می باشد.

معاون شهردار اهواز یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی شرق به غرب اهواز تسهیل در تردد خودروهای در این مسیر را شاهد خواهيم بود.

گفتنی است پروژه فوق با استفاده از اعتبارات داخلی شهرداری اهواز و با نظارت عالیه حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری از گلستان شروع و پس از عبور از پل ششم ، اسلام آباد غربی ، کوی مهدیس و کوی صادقیه به ابتدای آزاده راه اهواز ماهشهر متصل می شود.

 

اموال عمومی امانت خداوند است در دستان ما

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار