دستیار وزیر ارتباطات خبر داد :
نجات نیا : نظر به برنامه توسعه‌ای فرودگاه و نیاز به بستر فیبر نوری اختصاصي، هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبر نوري شرکت ارتباطات زیرساخت (یاسوج-مالخليفه) انجام خواهد پذیرفت.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 04 April 2021

دستیار وزیر ارتباطات با مدیر فرودگاه یاسوج دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار نوروزی سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با با مدیر فرودگاه استان”‌‌ برخی موضوعات حوزه ارتباطات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
‌‌‌‌‌‌
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید فرزاد نجات نیا گفت : زیرساخت ارتباطی خصوصا هوایی یکی از آیتم های مهم در توسعه محسوب می شود، که برای سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.
‌‌‌‌
نجات نیا افزود : مدیر جدید آقای مهندس انصاری برای ارتقاء و توسعه پروازها به یازده پرواز در هفته برنامه های خوبی را در نظر دارند.
‌‌‌‌
وی گفت : در راستای جذب گردشگران و تورهای هوایی سیاحتی زیارتی به مشهد و در دراز مدت به راه اندازی پرواز عتبات و همچنین اتصال استان به تاکسی هوایی فارس توسط شرکت ماهان می‌تواند نقطه عطفی برای بحث صنعت توریسم خصوصا سلامت باشد.
فیبر نوری اختصاصی فرودگاه یاسوج از طریق مال خلیفه
دستیار وزیر ارتباطات ادامه داد : در راستای  عدالت ارتباطی پوشش ارتباطی و اینترنت فرودگاه بعنوان یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه استان ارتقاء و بهینه سازی خواهد شد.
‌‌
وی گفت : در کوتاه مدت احداث نیوسایت همراه اول در بله زار پیش بینی شده در برنامه فاز ۸ مخابرات ایران با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) به حساب خواهد آمد.
‌‌
نجات نیا در پایان گفت : نظر به برنامه توسعه‌ای فرودگاه و نیاز به بستر فیبر نوری اختصاصي، هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبر نوري شرکت ارتباطات زیرساخت (یاسوج-مالخليفه) انجام خواهد پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار