با رایزنی مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده و مساعدت مدیر عامل بنیاد علوی صورت گرفت؛
نماینده بنیاد علوی در لنده از کمک یک میلیارد تومانی این بنیاد برای تجهیز بیمارستان دهدشت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 26 April 2021
کمک یک میلیاردی بنیاد علوی برای تجهیز بیمارستان دهدشت+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ مراد مرادی پور اظهار داشت؛ در روزهای گذشته از بیمارستان شهر دهدشت بازدید میدانی صورت گرفت و از آنجا که بیماران شهرستان لنده و بخش دیشموک در بیمارستان دهدشت بستری میشوند و این روزها شاهد حجم زیاد مراجعات و بستری در این بیمارستان هستیم و این دو منطقه نیز جز مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد هستند پیگیر تجهیز آن شدیم.

وی اظهار داشت؛ با مساعدت مدیر عامل بنیاد علوی کشور با تجیهز تنها بیمارستان کهگیلویه بزرگ که پایلوت بیماران کرونایی شهرستان های لنده، چرام، بخش چاروسا و دیشموک هست موافقت شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس مرادی پور گفت؛ توسط بنیاد علوی یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده میشود که با آن تجهیزات مورد نیاز این روزها مانند تخت بیمارستانی، ونتیلاتور، دستگاه های آزمایشگاهی و کیت های تشخیص کرونا خریداری خواهد شد.

لازم به یادآوری است، اگر چه تلاش‌هایی برای تأمین تجهیزات و بهبود وضعیت طی سال‌های اخیر از سوی مسؤولان امر انجام گرفته اما به دلیل بالا بودن حجم مراجعه کننده طی این ایام کمبود تجهیزات بیش از هر زمان دیگر ملموس تر است بطوریکه در برخی روزها بیماران در راهروی بیمارستان بستری می شوند که با این اقدام بنیاد علوی بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار