جمعی از پیشکسوتان و هواداران باشگاه شاهین با حضور در صحن شورا از اقدام شورا ، شهرداری و استانداری بوشهر در حمایت از تیم فوتبال شاهین و احیاء مجدد این تیم تشکر و قدردانی کردند
کد خبر: ۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 17 September 2015
تابناک بوشهر: جمعی از پیشکسوتان و هواداران باشگاه شاهین با حضور در صحن شورا از اقدام شورا ، شهرداری  و استانداری بوشهر در حمایت از تیم فوتبال شاهین  و احیاء مجدد این تیم تشکر و قدردانی کردند


 بهرام غریب زاده :  این حمایت یک اقدام ورزشی و اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی شورای بوشهر، بهرام غریب زاده از پیشکسوتان باشگاه شاهین  در این نشست با قدردانی از اقدام شورا ،شهرداری و استانداری اظهار داشت این حرکت یک اقدام ورزشی اجتماعی بود  وی با بیان اینکه خدمت به ورزش به  خصوص فوتبال خدمت به جامعه است اظهار داشت  این کار بزرگ شورا و شهرداری  خدمت بزرگی به مردم  و جوانان  ورزش دوست بوشهری است .

این پیشکسوت فوتبال  استان  در ادامه  با بیان اینکه در زمان حضور شاهین در لیگ برتر حتی از استانهای اطراف جهت تماشای بازیهای شاهین به بوشهر می آمدند و در تمام طول هفته  جوانان  سرگرم ورزش و فوتبال بودند .

وی در ادامه افزود مطمنا جامعه  ورزش استان با این حرکت شورا ، شهرداری و استانداری  به تحرک در می آید یک شور و نشاط جدید به ورزش استان می دهد .

 

بوذرجمهری :  این اقدام شورا و شهرداری  یک حرکت فرهنگی بزرگ  است

بوذرجمهری از پیشکسوتان باشگاه شاهین  نیز با قدردانی از این حرکت شورا و شهرداری در زمینه ورزش اظهار داشت  ورزش از ارکان جامعه است و این  اقدام شورا ،شهرداری و استانداری یک حرکت فرهنگی بزرگ است .

وی با بیان اینکه ورزش نقش بیسار مهمی در مبارزه با معضلات اجتماعی دارد اظهار داشت تا شاهین و ایران جوان به حرکت   در نیاییند ورزش استان حرکت نمی کند   .

وی در ادامه افزود کسی نباید  بهانه و ایراد بگیرد که چرا از ورزش حمایت شده است زیرا همکنون   تعدا بسیار زیادی از شهرداری ها و استانداری ها از ورزش حمایت می کنند و در سال 700تا 800میلیارد تومان  فقط در فوتبال ایران هزینه می شود ما که در کنار خلیج فارس هستیم و مرزداران خوبی نیز بوده ایم اگر بخش خصوصی حمایت نمی کند آیا بخش دولتی نباید کمک کند

این هوادارا باشگاه شاهین با بیان اینکه تیم نفت تهران  در سال  بیست میلیارد تومان  هزینه می کند  اما صد هوادارا هم ندارد اما در هر تمرین شاهین حداقل دو هزار تماشگار حضور دارد و در زمان بازیها حداقل ده تا پانزده هزار نفر تماشگر در وزرشگاه حضور داشتند

وی در پایان با قدردانی از همه اعضای شورا ، شهردار و استاندار اظهار امیدواری کرد با این حمایت شاهد بازگشت روزهای خوب فوتبال بوشهر باشیم .


برزگرزاده : این حرکت انرژی خاصی به جوانان و مردم بوشهر تزریق کرد

رییس شورای شهر بوشهر با قدردانی از پیشکسوتان و هواداران شاهین اظهار داشت این تصیمیم شورا یک تصمیم جمعی بوده است  و یک خواسته به حق جوانان و مردم بوشهر بود  که  انشالله با این حمایت  شاهد شادی و نشاط بسیار خوبی در جامعه باشیم .

وی با قدردانی از جناب شهردار اظهار داشت در این چند روز با این حمایت انرژی خاصی به مردم و جوانان  تزریق کرد و امیدوارم این شورا و نشاط با نتایج بسیار خوبی گرفته می شود ادامه داشته باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار