مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ دستگاه ماینر کشف شده است، گفت: مردم درخواست داریم تا اگر اطلاعاتی از فعالیت بیت‌کوین‌ها در سطح استان دارند اعلام کنند و در ازای آن از شرکت پاداش بگیرند.
کد خبر: ۹۶۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 23 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: صنعت برق امسال تابستان خیلی سختی را پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: امسال به دلیلی کاهش نزولات آسمانی آب سدها کاهش یافته و حدود ۳ تا ۴ هزار مگاوات کمبود تولید در سدها صورت گرفته که علاوه بر آن افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی بار مصرفی در کل کشور و استان و همچنین استفاده غیرمجاز از بیت‌کوین‌ها، مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی، از مردم درخواست داریم تا اگر اطلاعاتی از فعالیت بیت‌کوین‌ها در سطح استان دارند اعلام کنند و در ازای آن از شرکت پاداش بگیرند و مطمئن باشند که نام آن‌ها نزد حراست شرکت به شکل محرمانه محفوظ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۴۰ دستگاه ماینر کشف شده است، افزود: امسال نیز تا به امروز ۳۴ دستگاه ماینر از سطح استان کشف شده است.

مراتی تصریح کرد: فعالیت بیت‌کوین‌های سطح استان غیرمجاز است و تاکنون کسی مجوزی از سازمان صنعت مبنی بر استفاده از بیت کوین به شرکت ما تحویل نداده است.

وی در پایان، گفت: با توجه به اینکه تابستان امسال خیلی سختی خواهد بود باید با همکاری مشترکان خانگی، دستگاه اجرایی و خدمات رسان و همچنین تیم مدیریتی استان از این سال سخت عبور کنیم، البته تفاهم‌نامه‌های زیادی را با مشترکان کشاورزی، صنعتی، تجاری، اداره‌ها و خانگی در راستای مدیریت مصرف منعقد شده تا با همکاری هم خاموشی با برنامه‌ای اعمال نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار