اتمام حجت نماینده بنیاد مستضعفان در کمیته برنامه ریزی لنده؛
مهندس مرادی پور از نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لنده خواست تا با پادرمیانی معارضات موجود در مسیر لنده-تراب مرتفع گردد.
کد خبر: ۹۷۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 05 July 2021

پروژه ای که با زحمت بسیار اعتبار برایش جذب شد نگدارید تعطیل شود

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ مسئول پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد تا با پادرمیانی معارضات مردمی را حل و نگذارد که پروژه جاده "لنده-دهدشت" که با زحمت بسیار اعتبار خوبی برایش جذب شد تعطیل شود.

"مهندس مرادی پور "در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده اظهار کرد: پروژه راه لنده به تراب_دهدشت از سالیان متمادی در دست اقدام بوده و اتمام آن به عنوان آرزوی دیرینه مردم این شهرستان مطرح بوده است.

وی افزود:افتتاح این پروژه از جهت اهمیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وگردشگری  برای مردم شهرستان لنده در اولویت قرار دارد، همچنین در پیشرفت وتوسعه این شهرستان از اهمیت قابل چشمگیری برخوردار است.

مسئول پیشرفت نهاد وآبادانی شهرستان لنده خطاب به نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده گفت:بنیاد علوی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان پای کار برای اتمام پروژه جاده تراب به لنده -دهدشت است، اما به دلیل معارضات اجتماعی وکم کاری دستگاه های دولتی راه این پروژه به مرز تعطیل شدن نزدیک شده است.

وی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد تا با پادرمیانی معارضات مردمی راحل و نگذارد که پروژه پل تراب به لنده-دهدشت تعطیل شود.

مرادی پور با بیان اینکه اتمام این پروژه شهرستان لنده بر روی ریل توسعه وپیشرفت قرارمی گیرد عنوان کرد اگر این پروژه تعطیل شود اعتبار جذب شده برگشت داده خواهد شد واین موضوع باعث خواهد سالیان سال این شهرستان در بن بست قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار