با بحرانی تر شدن وضعیت هوا
معاون عمرانی استاندار : با توجه به وضعیت هوا و در جهت بهینه سازی مصرف سوخت ساعات کاری ادارات در کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کند .
کد خبر: ۹۷۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ 05 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کیومرث حاجی زاده در نشست اضطراری مدیریت بحران گفت : با شدت گرفتن وضعیت افزایش دما و همچنین خشکسالی رخ داد نیازمند مدیریت بهتر همه دستگاه ها و مردم هستیم .
حاجی زاده افزود : در زمینه مدیریت وضعیت موجود تلاش کرده ایم تعطیلی ها به نحوی باشد که برای مردم کمتر مشکل ایجاد شود .
وی ادامه داد : با توجه به وضعیت کشور و استان باید تلاش کنیم در مناطق سردسیری مدیریت بهتری در خصوص مصرف برق صورت گیرد تا هم به مناطق گرمسیری استان کمک کرده باشیم هم به دیگر منازق کشور .
حاجی زاده گفت : قطعی های برق زمانبندی شده باید کمتر از 2 ساعت اعمال شده کنونی باشد و این زمان قطعی زیاد است مدیران باید تلاش کنند که کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود .
معاون عمرانی استاندار افزود : یکی از اقدامات مهم تعطیلی ادارات خواهد بود که بر این اساس ساعات کاری ادارات از ساعت 6 و نیم صبح تا 1 و نیم بعدازظهر خواهد بود ضمن اینکه پنج شنبه ها هم تعطیل خواهد بود .
وی گفت : این دستورالعمل جدید از فردا لازم الاجرا خواهد بود و همه دستگاه ها موظف به اجرای دقیق این مصوبه ستاد مدیریت بحران استان خواهند بود .
حاجی زاده در پایان اظهار داشت : وضعیت دمای استان طی روزهای آینده بدتر خواهد شد لذا کاهش ساعات قطعی برق و همچنین مدیریت ساعات ادارات یکی از اقدامات جدی ما خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار