مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد از ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی و قضایی گروه جهادی بسیج سپاه فتح استان در زندان مرکزی یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵ 11 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد؛ منصور بیژنی با اعلام این خبر گفت : سازمان بسیج پزشکی سپاه فتح استان در قالب گروه جهادی درمانی،قضایی و مشاوره ای با حضور در زندان مرکزی یاسوج به تعداد کثیری از زدانیان خدمان رایگان ارائه دادند.
مدیرکل زندانهای استان دراین باره گفت: در راستای تاکید ریاست سازمان زندان‌های کشور مبنی بر حضور گروه های مختلف جهادی در زندان‌ها، گروه جهادی شهید بخشی جامعه پزشکی سپاه فتح در زندان مرکزی حضوربهم رساندند.
وی افزود: این گروه جهادی متشکل از پزشکان متخصص ، پزشکان عمومی، دندانپزشکی و همچنین مشاوران روانشناسی، حقوقی و خانواده بوده که به زندانیان زندان مرکزی ارایه خدمات درمانی و مشاوره ای نمودند.
بیژنی ضمن قدردانی از زحمات گروه جهادی جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: مشارکت همه گروه‌های جهادی و مردم نهاد در قالب طرح خدمت رسانی داوطلبانه و رایگان به زندانیان نیازمند، مجاهدتی عظیم برای آنها محسوب می‌شود.
خدمات رایگان پزشکی سپاه در زندان یاسوج
خدمات رایگان پزشکی سپاه در زندان یاسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار