سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در شهر یاسوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 26 July 2021
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) ، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در شهر یاسوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک منزل مسکونی محل نگهداری و استفاده از ماینرهای غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، ۷۷ دستگاه پاور و ۳۰۷ عدد کارت گرافیک به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به فصل گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه و نیاز مبرم به نیروی برق، مبارزه بی‌امان با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه‌های تولید رمز ارز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار