فرماندار گچساران گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۱ هزارو ۵۶۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۹۵ درصد آنها بهبود یافته اند.
کد خبر: ۹۸۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا علیرضا اتابک روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا گچساران افزود: ۴۰ هزار و ۴۵۶ مورد تست کرونا  از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان از افراد  با علائم مشکوک گرفته شده است.
اتابک اظهار داشت: ۱۴۲ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  تاکنون جان باخته اند.
وی بیان کرد: هم اکنون ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.
اتابک ابراز کرد: در حال حاضر به غیر از مبتلایان بستری در بیمارستان‌ها، ۴۴۸ نفر هم در قرنطینه خانگی هستند.
فرماندار گچساران گفت: در یک هفته گذشته افزایش آمار بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان نگران کننده است و در صورت این روند ادامه یابد وضعیت کرونایی این شهرستان از نارنجی به قرمز تبدیل خواهد شد.
وی ادامه داد: برخی از مردم با ساده انگاری و رعایت نکردن پروتکل ها  بهداشتی موجب افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در این شهرستان شدند.
اتابک ابراز کرد: شهرستان گچساران از پیک جدید کرونا خوشبختانه به خوبی عبور کرده و این شهرستان اقداماتی خوبی در زمینه نظارت، بازرسی، بیماریابی، قرنطینه خانگی، انجام تست، نظارت بر بازار در ایام کرونایی داشته است.
اتابک ابراز کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب  کاهش مبتلایان به کرونا در این شهرستان خواهد شد.
وی اظهار داشت: در صورتی که بیش از ۸۵ درصد جامعه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند شاهد روند نزولی آمار کرونا در شهرستان خواهیم بود.
فرماندار گچساران گفت: برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری در روند نزولی و صعودی آمار کرونا تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل باید بر مراسمات نظارت بیشتری شود.
اتابک با بیان اینکه افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند متاسفانه خیلی دیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: این افراد زمانی مراجعه می‌کنند که بیماری خیلی پیشرفت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار