کد خبر: ۹۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲ 21 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لغو تعطیلی پنج شنبه ها خبر داد

وی به تعطیلات پنج‌شنبه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: روز دوم مهرماه امسال آخرین پنج‌شنبه تعطیلی در استان است و بعد از آن تعطیلی پنج‌شنبه در استان نخواهیم داشت.

معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،  کارخوبی را که در استان انجام خواهد شد  بحث کد پستی اینترنتی دانست و گفت: وقتی هر خانوار یک کد پستی اینترنتی داشته باشد خدمات به سهولت انجام خواهد گرفت.

 مجید محناییکه در جمع خبرنگاران با بیان این که برای گسترش دولت الکترونیک در استان همه باید خود را مسئول بدانیم اظهار کرد: در برهه کنونی مهم‌ترین کار برای جلوگیری از بروکراسی اداری روی آوردن به خدمات دولت الکترونیک است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان هم به دنبال آن هستیم که خدمات بیشتری از سوی دفاتر پیشخوان به مردم ارائه شود تا از اتلاف وقت و هزینه‌هایی که ممکن است برای مردم ایجاد شود جلوگیری کنیم.

وی یکی دیگر از کارهای دولت را توجه دولت به موضوع اتصال روستاها به شبکه اینترنت دانست و گفت: امیدواریم که تا پایان امسال خدمات اینترنت را بتوانیم به تعداد 500 روستای دیگر به صورت وای‌فای ارائه کنیم.

محنایی در بخش دیگری از اظهارات خود راجع به اینترنت روستاها گفت: این کار برای روستاهای بالای 30 خانوار در استان انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مزایای این کار به آن جهت است که تعداد 200 روستای دیگر که در حوزه ضریب نفوذ اینترنت این 500 روستا قرار دارند قادر به استفاده از اینترنت خواهند بود و به این ترتیب تعداد روستاهای دارای اینترنت که امسال محقق می‌شود عدد 700 خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار