فرماندار خبر داد
اتابک : همه امکانات اداری را برای خدمات دهی به مردم بسیج میکنیم و چه بسا از فردا همه ادارات را هم تعطیل کنیم باید امکانات در خدمت شبکه بهداشت و عواملین کادر درمانی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 02 August 2021

جلسه ستاد کرونا با حضور اعضای شورای تامین و مدیران ادارت و ستاد بحران کرونا شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار گچساران در این جلسه با بیان اینکه وضعیت شهرستان گچساران در زمینه کرونا بسیار حاد و خطرناک است گفت : متاسفانه وضعیت شیوع بیماری جدید کرونا در کشور و به تبع آن در گچساران بسیار حاد و بحرانی است به طوری که وزیر بهداشت طی درخواستی از مقام معظم رهبری تعطیلی دو هفته ای  برای کنترل این بیماری در کشور بوده است.
علیرضا اتابک افزود:از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون حساسیت و شرایط بحرانی این بیماری را مدام گوش زد کردیم و به رنگ بندی شهرستان زیاد اعتقاد نداشتم چرا که معیار ما کاهش ورودی افراد به بیمارستان ها می باشد.
وی ضمن هشدار به مردم برای شرایط حاد و خطرناک این بیماری در شهرستان اظهار داشت:وظیفه ما مسیولین این است که وقتی مردم در معرض آسیب قرار می گیرند به دادشان برسیم و با افرادی که به سلامت مردم لطمه میزنند برخورد جدی و قاطع کنیم.
شرایط فوق حاد و رژه خودرویی ادارات در گچساران / بیمارستان رجائی برای یک نفر هم تخت خالی ندارد !
اتابک از مراجعه روزانه  تعداد زیاد مبتلایان به مراکز های درمانی شهرستان خبر داد و بیان کرد : حساسیت و واگیری بیماری جدید کرونا به گونه ای است که اگر یک نفر در خانواده درگیر شود بقیه اعضای خانواده را مبتلا می کند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه تمامی امکانات ادارات شهرستان باید برای خدمت رسانی و کنترل این بیماری در خدمت شبکه بهداشت قرار گیرد افزود : همه امکانات اداری را برای خدمات دهی به مردم بسیج می کنیم و چه بسا از فردا همه ادارات را هم تعطیل کنیم باید امکانات در خدمت شبکه بهداشت و عواملین کادر درمانی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد:از فردا بازرسان از تمامی ادارات بازدید و هر دستگاهی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده باشند با مدیر آن دستگاه برخورد خواهد شد.
اتابک از راه اندازی رژه خودروی ادارات  برای هشدار به مردم در سطح شهر خبر داد و  عنوان کرد:بر اساس شرایط فوق حاد و قرمز شدن شهرستان تمامی اماکن های مذهبی و تفریحی ،تالارها،قهوه خانه ها،سالن های ورزشی تعطیل  و رستوران ها هم  به صورت بیرون بر فعالیت خواهند کرد.
وی همچنین از اعمال  محدودیت بازاریان در سطح شهر خبر داد و گفت:بازاریان همچنان با قرار دادن میز در ورودی مغازه خودشان و با رعایت بهداشت به فعالیت خود ادامه دهند.
شرایط فوق حاد و رژه خودرویی ادارات در گچساران / بیمارستان رجائی برای یک نفر هم تخت خالی ندارد !
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران هم در این جلسه وضعیت شهرستان را نگران کننده  و خطرناک دانست و گفت: تمامی تخت های بیمارستان رجایی تکمیل شده و حتی اگر یک نفر دیگه هم مراجعه کننده داشته باشیم باید به دیگر بیمارستان های شهر اعزام کنیم.
غلامیان از واکسیناسیون 17هزارو 975نفر در شهرستان خبر داد و افزود:روزانه بالغ بر 700تا 800نفر در 4مرکز درمانی واکسینه می شوند.
ریس بیمارستان شهید رجایی نیز گفت:از دیشب تا کنون 95مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری و 21نفر هم در اتفاقات بیمارستان مراجعه و بستری شدند.
حسینی از کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید رجایی خبر داد و افزود:اگر شرایط به همین روال ادامه پیدا کند باید تجهیزات دیگر بیمارستان ها را تکمیل و بیماران را به آنجا انتقال داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار