در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد از وضعیت بسیار خطرناک شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۹۸۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳ 08 August 2021

محمد یزدانپناه در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : وضعیت رنگ کرونایی شهرستان بویراحمد با بستری متوسط 140 نفر همچنان قرمز است این در حالی است که تعداد ترخیصی ها از این تعداد کمتر است .
یزدانپناه گفت : آمار بستری های ای سی یو و تعداد بیماران بدحال روز به روز در حال افزایش است و حتی سالن های بیمارستان های کرونایی استان هم ظرفیت پذیرش و بستری را ندارند .
وی ادامه داد : همه این وضعیت متاسفانه نتیجه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است که انتظار داریم مردم برای کنترل این وضعیت در تجمعات و عروسی ها شرکت نکنند چراکه ویروس دلتای هندی دو برابر انواع دیگر قدرت سرایت دارد .
یزدانپناه با اشاره به قدرت بالای چسبندگی ویروس دلتا افزود : این ویروس این روزها بین نوزادان ، نوجوانان و جوانان به سرعت در حال چرخش است و باعث انتشار و انتقال به دیگر گروه های سنی می شود لذا انتظار از والدین این است که با حسایت مراقب سلامت خود و فرزندانشان باشند .
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با اشاره به آمار تزریق واکسن کرونا در این شهرستان گفت :  از 74 هزار واکسن دریافنی 42 هزار از این واکسن ها تزریق شده است و تقریبا 97 درصد از این آمار اکنون در سامانه ثبت شده است و امیدواریم مطابق با سند ملی اعلام شده طی ماه های بعد واکسن دریافت کنیم و برای همه مردم پوشش خوبی از واکسن را انجام دهیم .
یزدانپناه افزود : مردم عزیز بدانند در کنار واکسیناسیون ، رایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضروری است تا بتوانیم شاهد کنترل چرخه بیماری باشیم .
فیلم / توضیحات یزدانپناه در خصوص وضعیت واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد
یزدانپناه در خصوص تمهیدات ایجاد شده برای تزریق کرونا در شهرستان از افتتاح برخی پایگاه های جدید خبر داد و همچنین خواستار توجه گروه های هدف به زمانبندی اعلام شده برای جلوگیری از تجمع افراد شد .
یزدانپناه همچنین از افراد بین 60 تا 65 سال هم گلایه داشت و گفت متاسفانه این گروه به صورت خوبی از واکسیناسیون استقبال نکرده اند به گونه ای که تاکنون 54 درصد از این جامعه هدف واکسینه شده اند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار