در ستاد کرونا مطرح شد
مولایی : پس از گذشت بیش ۱۸ ماه از شیوع ویروس کرونا، نیازمند یک آسیب شناسی از وضعیت اقدامات و تاثیرات آن ها هستیم.
کد خبر: ۹۸۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 22 August 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احمد مولایی در نشست استانی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت : ما می بینیم که در جلسات تقدیر و تشکر از اقدامات می شود اما برخی دستگاه ها در نظارت بر رعایت پروتکل ها چندان موفق عمل نمی کنند.
مولایی ادامه داد : در برخی ورودی های شهرها آنگونه که گفته می شود کنترل بر ورودی ها و خروجی ها صورت نمی گیرد و در بازدیدهایی نامحسوس مشاهده می شود که مسئول کنترل ورود و خروج در خودروی خود در حال استراحت است.
وی گفت : در حالی که گفته می شود ورود افراد غیر بومی به استان ممنوع است اما مشاهده می شود که برخی خودروهای غیر بومی در کنار جاده های درون استانی و شهرها چادر زده اند.
مولایی افزود : شنیده می شود که برخی افراد خارج از استان به آشنایان خود در شهرهای استان می گویند که راه ورود بدون دردسر به شهرهای استان را می دانند و این یعنی ورودی ها خوب کنترل نمی شود.
معاون دادستان مرکز استان گفت : لازم است پس از این مدت طولانی از شیوع و اجرای برنامه های مقابله با شیوع، یک آسیب شناسی از اقدامات صورت گیرد تا مشکلات و نقاط ضعف مشخص شوند که بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم.
مولایی در پایان گفت : فعلا که وضعیت شیوع کرونا در استان قرمز است و اگر قرار باشد همین وضعیت ادامه داشته باشد لازم است محدودیت ها با جدیت بیشتری اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار