کد خبر: ۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 22 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی آبفار، آنطور که از زبان مسئولان (از جمله فرماندار و مدیریت بهداشت شهرستان بویراحمد) گفته شده آب و فاضلاب روستایی از نظر سرعت عملکرد و کیفیت بهترین شرکت بوده و توانسته است نمره قابل قبولی را در مدیریت صحیح منابع آبی به خصوص در فصل گرم سال ازآن خود کند.

با مراجعه به اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستائی استان کهگیلویه و بویراحمد به وسعت اقدامات انجام شده در عمر دو ساله دولت تدبیر و امید در استان پی میبریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از همان آغاز کار اولویت اول خود را آب رسانی با کیفیت به مردم از طریق اصلاح و بازسازی خطوط قدیمی تاسیسات آب و همچنین افزایش نظارت ها بر تولید و توزیع آب اعلام کرد.

وی گفت با توجه به اینکه بسیاری از روستاها هنوز از همان تاسیسات قدیمی آبی استفاده می کنند و در برخی مناطق علاوه بر هدر روی آب، آلودگی آن را نیز در پی داشتند بنابراین اولویت اول را بر اصلاح و بازسازی قرار دادیم.

پاسره با بیان اینکه ۹۰۰۰ شبکه توزیع آب در روستاها داریم گفت: یکی از مواردی که کمتر دیده شده رفع شکستگی ها و ترمیم خطوط انتقال آب بوده که در سال جدید سعی می شود اولویت اول با اصلاح و بازسازی و آب رسانی سالم و با کیفیت برای روستائیان باشد.

یکی دیگر از آینده نگری های مدیریت جدید را میتوان در کم کردن قدرت مدیر در دخل و تصرف بر مناقصه ها و فعال کردن و قدرت دادن به گروه نظارت و بررسی شرکت و اجتماعی از مسئولان در فرایند واگذاری مناقصات دانست که با هدف جلوگیری از برخی اظهار نظرهای شخصی و سودجویانه صورت پذیرفته است.

از دیگر اقدامت شرکت آبفار از آغاز به کار مدیریت دکتر پاسره می توان به کوچک سازی سازمان برای افزایش سرعت عمل، اجرای پروژه ها از ۰ تا ۱۰۰ به شکل پیمانی برای افزایش کار و نظارت بیشتر بر کیفیت طرح هاو شفاف سازی بیشتر در سازمان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار