چندین سال است که شهرک های لنده گرفتار تنش آبی هستند و همچنان چشم انتظار پروژه ی مخزن آبی که در گیر و دار وعده ها نیمه کاره رها شده است.
کد خبر: ۹۹۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 31 August 2021

تنش آبی شهرک های لنده و پیگیری مصرانه ای که ختم به نتیجه شد+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ بخش عمده ای از جمعیت شهری لنده مربوط به دو شهرک فجر و شهید رجایی لنده است که سالهاست مشکل آب شرب دارند.

شهرک های فجر و شهید رجایی لنده دارای جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر می باشند که به دلیل افت فشار آب مشکلات زیادی را متحمل می شوند.

در سال ۹۵ با مطالعات انجام شده تصمیم برآن شد که احداث یک مخزن  بزرگ ذخیره آب در نقطه ی از شهر لنده مشرف به شهرک ها احداث شود که این پروژه در همان سال با حضور مسئولین استانی و شهرستان کلنگ زنی شد و از آن سال تا کنون مردم این مناطق انتظار می کشند.

بالاخره پس از سالها نیمه کاره بودن این پروژه امروز فرماندار لنده وعده داد تا پایان شهریور ماه پروژه مخزن آب شهرک ها به بهره برداری می رسد.

تورج رزمجو در گفتگوی اختصاصی با تابناک گفت؛ امروز صرفا با هدف پیگیری این پروژه و مشکلاتی که مردم سالهاست با آن مواجه هستند مصرانه از مسولین استانی درخواست کمک کردم.

وی افزود؛ پذیرفتنی نیست که با زحمت بسیار حتی منابع مالی برای برخی از پیمانکاران تامین شود و باز هم شاهد کمکاری باشیم.

وی خاطرنشان کرد؛ طی جلسه ی امروز با معاون محترم عمرانی استاندار و اصراری که برای تکمیل فوری این مخزن شد، ا با پیگیری و دستور ویژه ایشان، مقرر گردید مبلغی در اختیار خود مجموعه ی آبفا قرار داده شود تا ادامه ی کار این پروژه در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد.

فرماندار رزمجو گفت؛ انشالله این پروژه ظرف ۲۰ روز آینده با حضور معاون عمرانی استاندار به بهره برداری خواهد رسید تا بیش از این مردم این مناطق رنج بی آبی را نکشند.

فرماندار لنده از همکاری معاون عمرانی استاندار و معاونان ایشان، مدیر عامل آبفا و سازمان برنامه وبودجه که همکاری خوبی د تکمیل خارج از نوبت این پروژه دارند تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار