معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تاکنون بیش از ۴۱۰ هزار دُز واکسن در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 01 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: فرایند واکسیناسیون همچنان در مراکز تجمیعی شهرستان ها و ۶ پایگاه و مرکز تجمیعی در اراک در حال انجام است.
وی یادآورشد: از تعداد ۴۱۰ هزار دُز واکسن، بیش از ۲۸۰ هزار دُز مربوط به نوبت اول و ۱۳۰ هزار نفر هم نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.
وی تاکید کرد: گروه های سنی ۱۳۵۵ به پایین یعنی ۴۵ سال به بالا به همراه برخی گروه های شغلی که از وزارت بهداشت به استان ها معرفی می شوند، در حال دریافت واکسن های خود هستند.
دکتر علیمحمدی ادامه داد: کارکنان و کارمندان وزارت نیرو(شرکت برق)، کارمندان آموزش و پرورش و فرهنگیانی که موفق نشدند در ادوار گذشته واکسن خود را دریافت کنند در کنار آتش نشانان و بیماران مبتلا به "hiv" در حال دریافت واکسن های خود هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به افرادیکه شامل دریافت واکسن می شوند توصیه کرده با مراجعه به سایت salamat.gov.ir اقدام به ثبت نام کرده و در زمان تعیین شده به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.
دکتر علیمحمدی گفت: تاکنون نزدیک به ۳۷ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال واکسینه شده و ۲۱ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی اراک هم هر دو دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار