تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
پیش از ظهر امروز برخی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استان با تجمعی اعتراضی جلوی اداره کل آموزش و پرورش و با قرائت بیانیه ای خواسته های خود را مطرح کردند .
کد خبر: ۹۹۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 18 September 2021

پیش از ظهر امروز برخی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استان با تجمعی اعتراضی جلوی اداره کل آموزش و پرورش و با قرائت بیانیه ای خواسته های خود را مطرح کردند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این تجمع اعتراضی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بدون حاشیه برگزار شد که در ادامه این تجمع ، هادی زارع پور ، مدیر کل آموزش و پرورش با حضور در میان تجمع کنندگان ضمن شنیدن سخنان معترضین توضیحاتی ارائه کرد . همچنین وی به فرهنگیان قول انعکاس درخواست آن ها به مقامات ارشد استانی از جمله استاندار را داد .
فیلم جزئیات تجمع فرهنگیان 
مدیر کل آموزش و پرورش که پس از حضور میان تجمع کنندگان در نشست استانی مقابله با کرونا حاضر شده بود ، پس از پایان نشست و در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بیان درخواست های فرهنگیان معترض نزد مسئولین استانی و استاندار خبر داد و افزود : همانگونه که به همکاران فرهنگی وعده داده بودم درخواست های آنان را در نشست با استاندار مطرح کردم.
هادی زارع پور افزود : همه خواسته ها از جمله شرط آن ها برای بازگشایی مدارس را در حضور استاندار به صورت کاملا شفاف در جلسه مطرح کردم .
 زارع پور ادامه داد : پاسخ استاندار به مطرح شدن درخواست ها این بود که با توجه به کشوری بودن موضوع مطرح شده مطمئنا از طرف استان هم مطرح خواهد شد ضمن اینکه این موضوع به صورت کشوری پیگیری خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید. محمدطاهر. استان. کهکیلویه. بویراحمد. یاسوج.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
باسلام. برو. کارمی. کن. مگو. چیست. کار................................... که. سرمایه. جاودانیست. کار..... نگر تا که. دهقان. دانا. چه. گفت..... به. فرزندان. همی. خواست. کوفت. .......................................... که. میراث. خودرا. به. دارید. دوست. ........................................که. گنجی. زه. پیشینیان. اندروست. من. ان. را. ندانستم. اندر. کجاست..... پژو هیدن. یافتن. باشماست..من.حرفها.تان.گوش.گرفتم.هرچه.منافق.هست.. ...اموزش.پرور.ش.است.من.خیلی.سر.دست ادمهای. اداری. را. دارم. چه. زن. چه. مرد. شما. تعلیم. تربیت. نه. از. نظر. فرهنگ. نه. از. نظر. اجتماع. اصول. کافی. وبا. منطق. وداستان. راستان. ندارید. قران. جلوی. درس. روی. شماست. رای. مخالف. رای. ممتنع. را. ی. کلک. باز. رای. رابطه. بازی. ورای. خاین. ورای. ساواکی. وراه. تقلبی. فرهنگیان. در. امور. کشور. دست. خوانده. شما. توی. دستان. من. است. به. وزیر. اموزش. وپرورش. وریس. جمهور. هویت. وزیران. برسد. نگران. همکاران. کلک. باز. از. نظر. تعقیقات. و گزینش. استغدام. مگر. حلیه. شمارا. می. شناسم. مشاورهای. تقلبی. در. اموزش. پرورش. وسلام.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار