معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پذیرفته شدگان در کنکور می توانند از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی، ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 29 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: بر اساس مدل برنامه ریزی شده در شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده در مورد ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کنکور سراسری
۱۴۰۰-۱۴۰۱ از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی و غیرحضوری آغاز می شود.
وی یادآورشد: همچنین کلاس های آموزشی نیز به صورت غیرحضوری و از تاریخ ۱۷ مهر برگزار می شود.
وی تاکید کرد: نکته قابل توجه برای این دانشجویان، این است که با توجه به شیوع ادامه دار کرونا، تصمیم گرفته شده کلیه کلاس های تئوری به صورت مجازی و از طریق سامانه های "نوید و سما لایو" برگزار شود.
دکتر آشتیانی با توصیه به دانشجویان برای پیگیری برای واکسیناسیون خود، گفت: کلاس های عملی این دانشجویان نیز بعد از آبان با اعلام فراخوان و به صورت دوره ای برگزار می شود.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بخش عمده ای از این کلاس ها به صورت مجازی خواهد بود و چنانچه شرایط امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری را بدهد، امید می رودحدود یک سوم این کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.
دکتر آشتیانی تاکید کرد: واکسیناسیون دانشجویان برای بهره برداری از کلاس ها، خوابگاه ها، سرویس ها و غذاخوری و غیره الزامی است و چنانچه دانشجویی واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده و یا کارت واکسن نداشته باشد، از دریافت هرگونه خدمات محروم می شود.
وی یادآور شد: در مورد دانشجویان سنوات قبل نیز برنامه ریزی شده تا آنهایی که صرفا دروس تئوری داشته و هیچ کارآموزی و کارورزی در برنامه این ترم تحصیلی شان نیست، به صورت مجازی در کلاس ها حاضر و فرصت تکمیل واکسیناسیون برای حضور در کلاس های عملی، داده شود.
دکتر آشتیانی گفت: دانشجویانی که کارآموزی و کارورزی دارند، کلاس های تئوری و عملی شان حضوری است و به همین خاطر تاکید می کنیم این عزیزان کارت واکسیناسیون خود را از مراکز بهداشتی تهیه کنند تا در صورت لزوم به مسئولین مربوطه ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار