مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید و سابق مرکزی گچساران در فرمانداری برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه بخشداری مرکزی گچساران در سالن فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 17 March 2022

 


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم بخشدار جدید شهرستان گچساران گفت : امروز توفیق خدمت رسانی در دولت مردمی و انقلابی به عنوان بخشدار مرکزی گچساران در طی حکمی با امضای استاندار استان و از طریق فرماندار شهرستان به من ابلاغ و تحویل داده شد.
علی محمد آقایی افزود : به امید خدا با خدمت در بخشداری مرکزی که متشکل از مردمان غیور لر،ترک و عرب زبان که گل‌های شکفته ایران عزیزمان می باشند برای ما حائز احترام بوده و کما فی السابق با حفظ احترام برای مردم خدمات در شأن و شایسته باید به آنها تعلق و از نزدیک مشکلاتشان را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه بخشداری دارای مسیولیت چند وجهی می باشد، بیان کرد:ارائه خدمات بخشداری فقط در یک حوزه نیست بلکه در حوزه عمرانی،اجتماعی،اداری و سیاسی امنیتی است که هر کدام ضوابط خاص خود را دارد که ان شاله در تمامی حوزه ها خصوصا حوزه عمرانی ،بهسازی ،اسفالت و مبلمان روستایی خدمات گسترده ای انجام شود تا مردم روستا دیگر به شهر مهاجرت نکنند.
آقایی دیگر مشکلات روستا ها را در حوزه امنیتی و اختلافات مرزی دانست و ابراز کرد: باید این مشکلات را پیگیر و برطرف کنیم .
وی در بحث ارایه خدمات به مردم روستاها در حوزه اجتماعی گفت: تمامی خدمات اجتماعی و عمرانی باید با عدالت کامل در بین روستا ها انجام گیرد.
آقایی در پایان افزود: ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که به من اعتماد کردند از جمله استاندار استان،معاون سیاسی استانداری،نماینده شهرستان گچساران و باشت در مجلس و فرماندار شهرستان گچساران، امیدوارم بتوانم با آگاهی کامل بر مشکلات مردم در حوزه بخشداری تمام تلاش خود را جهت رفع آن انجام و خداوند را ناظر و حاضر بر کارهایم بدانم.
بخشدار سابق گچساران هم در این مراسم ضمن تبریک نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان و همچنین فرا رسیدن سال نو از رهنمودها و حمایتهای فرمانداران سابق شهرستان گچساران و فرماندار کنونی و از همکاری و همراهی کلیه دستگاههای ذیربط شهر گچساران تقدیر و تشکر نمود.
فرج اله استلاحی افزود : خداوند متعال را شاکرم که بر من منت نهاد و توفیق خدمت خالصانه بی منت و بی ریا به مردم متدین مومن و خونگرم شهرستان گچساران بخصوص مناطق روستایی و عشایری را نصیب بنده کرد تا 8 سال و 2 ماه را بعنوان خادمی کوچک از آنچه در توان داشتم برای ادای دین و خدمت به خلق الله انجام دهم .

وی بیان داشت:خداوند متعال را شاهد می گیرم در تمامی این سالها هیچگاه لحظه ای از تلاش برای خدمت به مردم دست نکشیدم و هیچگاه نگاه سیاسی قومیتی و منطقه ای در خدمت به آنان نداشتم .

استلاحی ادامه داد : اکنون که بعد از 8 سال خدمنت به این مردم نجیب و خوب این بار گران – تکلیف و مسئولیت خطیر از دوش من برداشته شده است از تمامی مردم شریف شهرستان اعضای شورای اداری – شورای تامیین – مدیران استانی و شهرستان – دهیاران اعضای شوراهای اسلامی روستایی و عشایری بزرگان و معتمندان طوایف مختلف اعم از لر و ترک و ... پاسگاههای نظامی مستقر در حوزه بخش مرکزی – بهورزان خانه های بهداشت روستایی و دیگر نهادهای مرتبط صمیمانه تشکر می نمایم و از قصورات احتمالی و ناخواسته عذرخواهی و طلب حلالیت می نمایم.
استلاحی خاطر نشان کرد: در زمان قبول مسئولیت باید بپذیریم که در جهت رفاه حال مردم و مشکلات آنها گام برداریم . وقت و انرژی حود را در اختیار مردم باشد اگر اینطور شد این زحمات به یادگار می ماند و مردم به نیکی از آن یاد میکنند .
وی افزود:مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد مهم این است که تا زمانی که در مسند خدمتگذاری به مردم هستیم برای رضای خدا و رفاه مردم در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم.
استلاحی گفت : در 8 سال گذشته علیرغم همه محدودیت های اعتباری که طی سالهای گذشته تا کنون وجود داشته ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی و پیگیری مسئولسن شهرستانی و استانی ، پروژه ها و طرح های مهم و بزرگی در زمینه های مختلف عمرانی – بهداشتی – ورزشی – فرهنگی و ... در سطح شهر و روستا انجام شده و الحمدلله مردم خودشان می بینند و تشخیص میدهند که چقدر کار شده ولی باز هم مشکل وجود دارد که ما باید همه با هم تلاش کنیم که نهایت همکاری و مساعدت لازم را در جهت رفع نیازمندی های شهرستان داشته باشیم .

وی گفت : در خاتمه انتصاب آقای آقایی را تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون را از خداوند متعال خواهان و خواستارم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار