قابل توجه نماینده عالی دولت در استان
آنچه که مسلم است ، طرح این ادعاها و انتشار رسانه ای صورت گرفته است ، لذا ضمن اینکه وظیفه مسئولین برای پیگیری شفاف ماجرا محرز است، حق مردم هم ضروری می نماید که نتیجه بررسی این ادعاها را بدانند!
کد خبر: ۱۰۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۶ 25 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، صنعت یکی از مسیرهای توسعه در کنار دیگر راه های توسعه است . چرخیدن چرخ کارگاه های صنعتی می تواند عاملی اساسی برای تولید و اشتغال در کنار برطرف کردن نیازهای جامعه باشد و البته مستلزم برنامه ریزی هدفمند در کنار نظارت مستمر و دقیق است .
هر چند کهگیلویه و بویراحمد را نمی توان یک استان صنعتی دانست اما متولیانی در این زمینه فعالیت می کنند که تلاش خود را در راستای توسعه صنعت عنوان می کنند و در این زمینه عمده فعالیت ها مربوط به توسعه کارگاه ها در حوزه شهرک های صنعتی جای دارد . بی شک مدیریت درست و توسعه محور بر این شهرک ها می تواند محرکی قوی برای پیمودن مسیر صنعتی شدن استان باشد .
استقبال سرمایه گذاران ، ورود اعتبارات دولتی ، موفقیت و توسعه کارگاه های صنعتی و بسیاری ازامور حوزه صنعت ارتباط مستقیمی با نوع مدیریت شهرک های صنعتی دارد که در این زمینه نظارت بر عملکرد آن می تواند پشتوانه ای برای عدم انحراف از سیاست های مشخص شده باشد .
اخیرا برخی مسائل پیرامون حوزه مدیریت شهرک های صنعتی استان عنوان شده است که حتی اگر بخش کوچکی از این موارد صحت داشته باشد ، می تواند نقش منفی بزرگی در مسیر توسعه صنعتی استان داشته باشد .
برخی رسانه های محلی ریز تخلفات و یا کج سلیقگی هایی در مدیریت و مجموعه مدیریتی شرکت شهرک های صنعتی را مطرح می کنند که اولین انتظار از مسئولین و ناظرین بررسی این ادعاها است .
در این ادعاها از تخلفات بکارگیری نیروها تا پرداخت ها و همچنین شائبه قوم و قبیله گرایی ، مطرح شده است که گذشتن بدون بررسی از این ادعاها مطلقا نمی تواند شفافیت در عملکرد مسئولان باشد .
در برخی سایت های محلی که به تخلفات در شرکت شهرک های صنعتی پرداخته اند به اسنادی اشاره می شود که البته این اسناد در اختیار تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد هم قرار داده شده است و چنانچه دستگاه هایی اراده پیگیری و شفافیت موضوع را داشته باشند ، مدیریت سایت ، این اسناد را در اختیار آن ها جهت بررسی و تایید یا عدم تایید ، قرار خواهد داد .
اما آنچه که مسلم است ، طرح این ادعاها و انتشار رسانه ای صورت گرفته است ، لذا ضمن اینکه وظیفه مسئولین برای پیگیری شفاف ماجرا محرز است، حق مردم هم ضروری می نماید که نتیجه بررسی این ادعاها را بدانند! 
نکته مهم دیگری که وجود دارد ، به مرحله عمل رساندن شعارهای دولت رئیسی در مورد شفاف سازی و جلوگیری از سوء استفاده ها و رانتخواری ها و فساد توسط نماینده عالی دولت در استان یعنی استاندار است که در این مورد هم ، لازم است بررسی ادعاها در دستور کار قرار گیرد و نتیجه آن برای مردم معلوم گردد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار