معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و با بهره‌گیری از زبان فرهنگ و ادب و هنر فراخوان جشنواره "آینده به رنگ آفتاب و باران" را منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 16 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی اظهار کرد: طراحی، ساخت و تولید محتوای فرهنگی و هنری در فرمت مجازی با محوریت آسیب‌های اجتماعی (خودکشی، طلاق، مصرف موادمخدر و الکل، اینترنت، ماهواره، بزهکاری، خودسوزی، سرقت و...) از محورهای اصلی این فراخوان است.

محبی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و ادبی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم و کارآمد است و می‌تواند اثرات مطلوب و موثر روانی و فردی در میان جامعه هدف برجا بگذارد.

مولف کتاب لار و کرونا ادامه داد: بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موسسات فرهنگی هنری در استان ایلام برای اجرای برنامه‌های متنوع، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی یک فرصت خوب و موثر است که با نظارت و هدایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌توان نتایج مطلوبی را مشاهده نمود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص قالب‌های این فراخوان بیان داشت: در این فراخوان استانی، کلیپ (2 دقیقه) انیمیشین(2 دقیقه)، پادکست (حداکثر ۵ دقیقه)، فیلم‌های کوتاه(2 دقیقه)، قصه‌های صوتی (حداکثر ۷ دقیقه)، پیش‌بینی شده که علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب این قالب‌ها، در فراخوان شرکت کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان مطرح کرد: آثار در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال داوری خواهد شد، اسامی برگزیدگان در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر و به آثار برگزیده جوایز نقدی، بسته‌های فرهنگی و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

بر پایه این خبر علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مرداد، از طریق واتساپ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۸۱۴۳۰۹۲۵ ارسال کنند. محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و کلیپ‌ها بایست به صورت افقی و در حجم مناسب و با استفاده از گوشی‌های هوشمند تهیه شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار