موسسه وقف سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی برای نخستین بار به منظور کمک به توسعه عتبات در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 25 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات این استان گفت: ستاد عتبات نهادی مردمی است و به منظور توسعه و بازسازی عتبات فعالیت می‌کند.

علی فتح الهی با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان در زمنیه وقف کم است افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد اعتماد خوبی به فعالیت ستاد بازسازی عتبات دارند و در طرح های مختلف از جمله ساخت درب باب‌المهدی حرمین عسکریین (ع) در شهر سامرا کمک های نقدی و غیر نقدی کرده اند.

الهی یادآور شد: کمک خیران برای بازسازی عتبات عالیات نوعی صدقه جاریه ویژه با جایگاه والای معنوی در جهت کمک به بشریت و همیشه ماندگار است.

وی ادامه داد: موسسه "وقف شهید سلیمانی" برای نخستین بار در کشور برای کمک به اجرای طرح‌های این ستاد راه اندازی و از مردم در قالب "وقف" دعوت شده است.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه مشارکت در بازسازی عتبات عالیات مهمترین قدم برای حمایت از سنگر دین و ولایت است اضافه کرد: مردم می‌توانند در قالب وقف شهید سلیمانی زمین‌های زراعی، مسکونی، تجاری، معدنی، باغ، محصولات زراعی، دام، طیور و دام خود را با رضایت و بر طبق اساسنامه این موسسه برای کمک به بازسازی عتبات وقف کنند.

الهی بیان کرد: حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی در بازسازی و مشارکت آنان در توسعه عتبات عالیات عراق مصداق عینی و عملی در تحقق ایمان قلبی و دینی به اهل بیت (ع) است.

وی از مردم خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در موسسه "وقف سردار سلیمانی" به ستاد عتبات عالیات واقع در میدان امام حسین (ع) ستاد کنگره شهدای استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۳۶۴۸۴۸۶ و ۰۷۴۳۳۲۲۱۶۸۸ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
اخ وبخت ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار