با اهدای لوح و تندیس شهید سلیمانی:
ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد با اهدای تندیسی از تمثال مُبارک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 05 September 2022

با اهدای لوح و تندیس شهید سلیمانی:

 

تقدیر بسیج بویراحمد از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد + تصویر

ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد با اهدای تندیسی از تمثال مُبارک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با تقدیر از همکاری های مُستمر شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حوزه های مختلف سپاه پاسداران، اظهارداشت: شیوع بیماری مَنحوس کرونا، کار خدمات رسانی به مردم را با مشکلاتی روبرو کرد اما شرکت توزیع نیروی برق استان در همین ایام نیز خدمات شایسته ای در حوزه برق رسانی به مردم ارائه داد.

 

وی با بیان اینکه مسوولان نظام باید همواره خود را خادم و نوکر بی منت مردم بدانند، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی در شرایط سخت آب و هوایی سخت تر از خدمات رسانی در شرایط جوی آرام بوده که پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان نشان دادند در تمامی شرایط جوی با تمام توان به کار خدمات رسانی می پردازند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد با اشاره به فعالیت ها و شگردهای مُختلف دشمنان انقلاب در ایجاد بسترهای یاس و ناامیدی در بین مردم، یادآورشد: یکی از این شگردها، نااُمید کردن مردم از تلاش های دلسوزانه مدیران انقلابی و ولایتمدار است.

 

ارجمند گفت: مهندس مُعتمدی زاده برادر شهید و از مُدیران انقلابی، پای کار و ولایتمداری است که در دو ساله اخیر تمام تلاش خود را برای نوسازی شبکه های برق و همچنین زیرساخت های توسعه ای این صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته است که قطع نشدن برق شهر یاسوج و روستاهای بویراحمد در ایام پیک گرمای امسال نشان از این زحمات شبانه روزی دارد.

 

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد از عملکرد مهندس مُعتمدی زاده مدیرعامل و تمامی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در ارائه خدمات به مردم رضایت دارد و امیدواریم این خدمات با شدت بیشتری به مُشترکین برق ارائه شود،خاطرنشان کرد: در سیلاب تابستانی که در نیمه اول مردادماه امسال در استان رخ داد، از نزدیک، تلاش های دلسوزانه و صادقانه پرسنل این شرکت را دیدیم و با وجود آن سیل ویرانگر و البته امکانات و تجهیزات کم، اما شاهد کمترین خاموشی برق در شهرستان بویراحمد بودیم.

 

در خدمات رسانی به مردم باید از هم سبقت گرفت

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، وظیفه خود و همکارانش در تمامی دقایق و ساعات شبانه روز را خدمت بی منت در راستای تلاش جهادی عنوان کرد.

 

جمال معتمدی زاده گفت: کسانی که در کار خدمات رسانی به مردم نقش دارند بدون شک باید با داشتن روحیه جهادی و همانند ایثارگران و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس، در ارائه خدمات به مردم از همدیگر سبقت بگیرند.

 

وی با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که مدیران و تمام کسانی که به هر طریقی در این مجموعه به مردم خدمت می کنند باید قدردان آن باشند، اظهارداشت: شیرین ترین لحظات کاری ما زمانی است که خانه ای در دور دست ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار می شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت بی منت وظیفه ما بوده و شهدای ما و خانواده های آنان، عزیزترین عزیزان شان را تقدیم انقلاب کردند تا ما امروز بعنوان خادمان بی منت مردم، خدمتگزاران شایسته ای برای مملکت ایران اسلامی باشیم و البته باید به این خدمتگزاری هم همیشه افتخار کنیم.

 

مُعتمدی زاده، اجرای 400 کیلومتر شبکه کابلی با اعتباری بیش از 162 میلیارد تومان در 250 روستا و 17 شهر این استان طی سال گذشته را یک کار جهادی و بسیجی وار دانست و یادآورشد: اگر به مشکل خاصی در اجرای این پروژه برنخوریم در تلاش هستیم تمام شبکه های سیمی فشار ضعیف استان را به شبکه های کابلی در سالجاری تغییر دهیم.

 

وی گفت: افتتاح و به بهره برداری رساندن 128 پروژه برق رسانی بااعتباری بیش از 257 میلیارد تومان در مناطق مختلف این استان در شش ماهه گذشته، یک اقدام جهادی در صنعت برق بوده که همگان به بی سابقه بودن این همه پروژه های افتتاحی در این مدت کوتاه گواهی می دهند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه افتخار می کنیم خط 2 مداره برق دهدشت – دیشموک به نام سردار شهید سلیمانی مُزین شده است، اظهارداشت: برق رسانی روستایی، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، واگذاری نیروگاه های خورشیدی به عشایر و روشنایی معابر از جمله عناوین پروژه های افتتاحی شبکه های توزیع نیروی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که شهرستان بویراحمد با 57 پروژه بیشترین پروژه های افتتاحی برق رسانی را در شش ماهه گذشته بخود اختصاص داده است.

 

معتمدی زاده گفت: شرایط برق رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل پراکندگی روستاها، کوهستانی بودن، طولانی بودن و فرسودگی شبکه ها و معارضان محلی نسبت به اغلب استان های کشور سخت است.

 

به گزارش تابناک، در پایان این نشست، لوح و تندیس تمثال مُبارک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی سرهنگ پاسدار محمدلطیف ارجمند به پاس تلاش های دو ساله خدمات رسانی صادقانه به مشترکین برق تقدیم جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار