به همت امور عشایر:
تلاشهای جهادی در جهت تحقق وعده های سازمان امور عشایر کشور و استان نتیجه داد و در کمتر از ۳ ماه آب شرب به منطقه عشایری سرگچینه بویر احمد رسید.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ 14 September 2022

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

تابناک کهگیلویه بویر احمد: رئیس امور عشایر شهرستان بویراحمد از پروژه آبرسانی منطقه عشایری سرگچینه و آغاز بکار پمپاژ آب چاه منطقه عشایری سرگچینه بازدید کرد.

بنابراین گزارش قائدی رییس امور عشایر شهرستان بویراحمد از پروژه آبرسانی به عشایر این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه و پمپاژ آزمایشی آب منطقه سر گچینه قرار گرفت.
رئیس امورعشایر شهرستان بویراحمد همچنین از انجام ادامه عملیات لوله گذاری و ادامه و تکمیل شبکه آب این پروژه در ضلع جنوبی سرگچینه تا غرب سرگچینه و امتداد مسیر تا چشمه تلاشی و چشمه پلنگی خبر داد و گفت: در جهت اجرایی شدن دستور ریاست محترم سازمان امور عشایر ایران، دکتر پاپی زاده آبرسانی کامل به منطقه عشایری این منطقه، عملیات مذکور انجام و مشکلات پیش رو به طور کامل مرتفع شده که به طور جدی پیگیر آن هستیم.
مهندس قائدی با بازدید مجدد از پروژه آبرسانی و چاه شماره 1 منطقه عشایری سرگچینه بویراحمد اقدام به پمپاژ آزمایشی آب شرب چاه شماره ۱ نمودند که باعث خوشحالی عشایر حاضر در آن منطقه گردید و خواستار راه اندازی نهایی و پمپاژ شبانه روزی و رفع مشکلات بی آبی عشایر این منطقه شدند.

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

قائدی در ادامه با حضور در جمع عشایر و بازدید از مخازن ذخیره  آب از  از آنها به خاطر تحمل سختی های گذشته پیش از راه اندازی این پروژه قول دادند که مرحله دوم این پروژه و احداث منبع سوم و احداث خط لوله جنوبی سرگچینه و امتداد لوله شمالی تا پایان مسیر و چشمه تلاشی و چشمه پلنگی سرگچینه آبرسانی همزمان انجام شود.

وی در راستای اجرایی نمودن وعده و دستور دکتر پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر ایران در زمینه کمک به عشایر سرگچینه و آبرسانی به کلیه مناطق عشایری سرگچینه اعلام نمودند که تمام تلاش خود را انجام داده تا در مدت ۲ماه آینده اقدامات نهایی صورت بگیرد و آبرسانی کامل انجام گیرد.
وی اظهارداشت؛ اگرموانعی از طریق اداره منابع طبیعی شهرستان و استان پیش نیاید روند اجرای پروژه سرعت بیشتری خواهد داشت.

ایشان در پایان از همراهی ، حمایت و تلاش های مدیر کل امور عشایر استان در راستای رفع مشکلات عشایر خصوصا مناطق عشایری نشین بویر احمد تشکر کرد.

لازم به توضیح است با پیگیریهای بسیار مردم منطقه رئیس سازمان امور عشایر کشور و مسئولین اداره کل امور عشایر استان و شهرستان بویراحمد پیش از این به منطقه آمده و اگر در ادامه مردم منطقه همت به خرج دهند و همکاری نمایند خدمات قابل توجهی به حوزه سرگچینه سرازیر خواهد شد.

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

رفع مشکل  آب شرب عشایر سرگچینه بویر احمد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حشمت اله ولدی جهان اباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
سلام...اب به سرگچینه نرسید..فقط بارش برف و باران بود که سرگچینه را پر اب کرد...این فقط در شعار وتبلیغ باقی ماند و مردم سرگچینه فقط در خواب دارای اب لوله کشی شدند...همیشه و در طول تاریخ انقلاب اسلامی مرداد و شهریور هر سال که چشمه های سرگچینه خشک می شوند مردم به فرمانداری مراجعه می کنند یا هم به امور عشایر سر می زنند..مسئولین هم هوای سرگچینه می کنند فیلمی می گیرند و سرگچینه را لوله کشی می کنند..در اخبار هم جولان می وهند ولی فقط شعارو قول و قرار...گرگ امد گرگ امد...حسنک کجایی...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار