شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری لنده برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 15 September 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد-4350 دانش آموز لنده ای در قالب 258 کلاس درس در 93 مدرسه با تعداد 525 معلم و عوامل اجرایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ راهی مدارس میشوند.

دبیر شورای آموزش و مرورش لنده از آمادگی کامل مدارس شهرستان خبر داد و گفت؛ جشن غنچه ها ویژه پیش دبستانی ها در مهرماه و جشن شکوفه ها ویژه پایه اولی ها در 30 شهریور ماه برگزار می شود.

عبد الرحیم آهنین جان، از برگزاری جشن جوانه ها ویژه متوسطه اول، در دوم مهرماه خبر داد و افزود، جشن نمادین بازگشایی در مدارس متوسطه دوم با عنوان زنگ مهر مقاومت در 2 مهرماه همزمان با اغاز هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با حضور مسولین شهرستانی و خانواده شهدا با عنوان زنگ مهر مقاومت برگزار میگردد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده یآدآور شد، غبارروبی یادواره شهدا و حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها از سری برنامه ها در ایام بازگشایی مدارس است.

آهنین جان به وضعیت حامل های انرژی مدارس اشاره ک گفت؛ که در برخی مدارس دو شیفت نیازمند انشعابات جدید هستیم تا الگوی مصرف رعایت شود که نیازمند همکاری دستگاه های خدمات رسانیم و برای وصل برق مدارس روستایی و تقویت برق مدارس تازه افتتاح شده در شهرک فجر سراسیاب و روستا ی مالملا برای جوابگو بودن سیستم سرمایشی و مشکل بدهی آب برق گاز و تلفن مدارس را جمله ی مورادی هستند که باید با کمک دستگاه های خدمات رسان رفع مشکل شوند.

وی یاداور شد پیگیر ایجاد شبکه ی اینترنت و خط تلفن جهت مدارس شهید آوینی و روستای ایدنک مدرسه علامه طباطبایی هستیم.

شورای آموزش و پرورش لنده با محوریت بازگشایی مدارس+تصاویر

در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، حجت الاسلام محمودی با تسلیت اربعین حسینی و اشاره به حماسه بزرگ پیاده روی امسال با حضور 80 کشور مختلف بیان داشت، اربعین نماد ارادات تشییع به امام حسین علیه السلام است که هر سال که میگذرد با شکوه تر برگزار میگردد.

امام جمعه لنده رفع مشکل فضای فیزیکی برخی مدارس که به بحران تبدیل شده بودند را جمله ی کارهای خوب عنوان و دراین راستا از فرماندار و رئیس آموزش و پرورش تشکر کرد.

در این جلسه ویسی فرمانده بسیج ناحیه لنده از اعلام آمادگی برای برگزاری هماهنگ برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خواستار همکاری جدی شورای آموزش و پرورش برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در مدارس شد.

وی از اجرای واکسیناسیون 5 تا 11 سال در مدارس خبر داد.

یاوریان گفت: کارشناسان صدا سنج و نورسنج از کلاس های درس مدارس بازدید می کنند و کارشناسان بهداشت محیط وضعیت بهداشتی مدارس را بررسی خواهند کرد و نتایج تمامی این بازدید ها به شورای آموزش وپرورش اعلام میشود.

در ادامه رییس آبفای شهرستان ضمن تشکر از مجموعه شورای آموزش و پرورش گفت، دست تمام معلمین عزیز را می بوسم و این قول میدهم
تحت هیچ شرایطی آب مدارس قطع نخواهد شد .

در این جلسه مدیر شرکت گاز نیز از تعامل با آموزش و پرورش گفت و افزود، همچنان بنا بر تعامل است ولی مدارسی هستند که ۴-۵ سالی است که بهای گاز را پرداخت نمیکنند.

وی یادآور شد، گاز سرایداری ها باید از فضای آموزشی  جدا بشود که گاز آن ها قطع نگردد.

رییس پلیس راهور شهرستان اظهار داشت؛ خط کشی جلو مدارس برای شهرداری ارسال شده تا انجام شود.

آباد از اعلام امادگی پلیس در برقراری امنیت مدارس در زمان آغاز و پایان کلاس ها خبر داد.

شورای آموزش و پرورش لنده با محوریت بازگشایی مدارس+تصاویر

در پایان این جلسه و جمع بندی آن فرماندار شهرستان خواستار همکاری همه دستگاه های خدمات رسان و فرهنگی با آموزش و پرورش شد.

دانش به برنامه های آغاز سال تحصیلی اشاره و خواستار اجرای برنامه های متنوع و با شور و نشاط در سطح شهرستان شد.

فرماندار لنده افزود؛ بهداشت محیط مدارس باید با جدیت تمام و همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان و مربیان بهداشت پیگیری شود تا ان شاء الله بیماری در مدارس نداشته باشیم و مدارس مجازی نشوند زیرا باعث افت تحصیلی زیادی خواهد شد.

فرماندار دانش از ضرورت همکاری با آموزش و پرورش در بحث انشعابات و حامل های گفت و تاکید داشت، ادارات خدمت رسان نهایت همکاری با قید فوریت  را با مدارس و آموزش و پرورش داشته باشند.

فرماندار لنده به آیین زنگ مهر اشاره و بیان داشت؛ زنگ مهر و مقاومت باید باشکوه انجام گیرد تا دانش آموزان احساس مهم بودن داشته باشند.

وی نشاط و شادابی در مدارس را ضروری و خواستار اجرای مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی هنری وساماندهی محیط مدارس شد.

دانش در ادامه به فضای های آموزشی مشترک مدارس اشاره و خطاب به دستگاه های خدمات رسان گفت، هزینه های حامل های انرژی و سقف الگوی مصرف را متناسب با دو مدرسه تنظیم کنند تا آموزش و پرورش را همیاری کنیم بتوانند از پس هزینه های جاری خود برآیند.

وی از نیروی انتظامی خواست تا گشت زنی ها سطح شهر بوقت آغاز و پایان کار مدارس انجام و حفاظت از مدارس دختران در اولویت باشد.

فرماندار لنده خوستار توجه شهرداری و پلیس راهور به حط کشی ها در جلوی مدارس شد و گفت، نوشته های احتیاط آمیز و هشدار دهنده را در اطراف مدارس در دستور کار قرار دهند.

فرماندار لنده خواستار بالا بردن کیفیت آموزش در مدارس شد و در این راه به خواستار توجه ویژه به مدارس ابتدائی شد و تاکید کرد تعداد دانش آموزان کلاس های درس بالا نباشد.

فرماندار لنده خواستار اندازی مدارس قرآنی شد و گفت،
بازدید ها از کلاس های درس با انسجام و جدییت بیشتر در دستور کار باشد‌.

دانش همچنین خواستار فعال بودن نمازخانه ها در مدارس شد و گفت حتما نماز جماعت در مدارس برپا شود.

فرماندار لنده در پایان خواستار استفاده از نیروهای توانمند با هر گرایش سیاسی در آموزش و پرورش شد ک در این راستا گفت، از نیروهای قوی فارغ از نگاه های سیاسی در مدارس  استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار