نماینده مردم در مجلس :تخصیص‌ها مشکل دارند و پیمانکاران ما با مشکل جدی اعتبار روبرو هستند و اگر بخواهیم این روند سرعت بیشتری بگیرد قبل از فصل باران ما شاهد نتیجه گیری و حل مشکل مردم باشیم در این حوزه هم فعالیت بیشتری اعمال شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 26 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس برنامه از قبل تدارک دیده شده ، نوبت سرکشی از حوزه دیشموک و روستا‌های اطراف این بخش بود.

وی گفت: توفیقی نصیب شد در درغک و اسفندان و در شورای اداری بخش دیشموک حضور پیدا کردیم مشکلات مردم  از زبان نمایندگان مردم، شهردار و شورای اسلامی شهر، بخشدار و دهیار‌های روستا‌های مختلف مناطق عنوان شد گرچه اطلاعات خودمان جامع بود در این رابطه، اما به هر حال شنیدن مشکلات از زبان آن‌ها ضرورتی بود که باید انجام می‌گرفت.

وی عنوان کرد: در حوزه راه، در حوزه آب، در حوزه مبلمان شهری، در حوزه برق و در برخی جا‌های دیگر وضعیت خاص دارد و باید فکر اساسی برای این موارد شود و همین جا از استاندار تقاضا دارم به این مشکل و معضل به صورت ویژه و جدی توجه کند بحث انتقال آب از رودخانه گندمکار به شهر دیشموک و روستا‌های اطراف دیشموک و قلعه رئیسی و روستا‌های چاروسا که یک ضرورت است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه راهداری ضرورت دارد که دستگاه‌های اجرایی برای تزریق پول و اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی حضور بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه تخصیص‌ها مشکل دارند و پیمانکاران ما با مشکل جدی اعتبار روبرو هستند عنوان کرد: اگر بخواهیم این روند سرعت بیشتری بگیرد قبل از فصل باران ما شاهد نتیجه گیری و حل مشکل مردم باشیم در این حوزه هم فعالیت بیشتری اعمال شود.

وی یادآوری کرد: در حوزه مبلمان شهری هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کار‌های بسیار ارزشمندی را انجام داده و کارخ‌های خوبی را دنبال می‌کنند و ما به سهم خود از ایشان و آقای فتاح تقدیر و تشکر می‌کنبم.

حجت الاسلام موحد گفت: در این مناطق به شدت تلاش می‌کنند که گوشه‌ای از مشکلات مردم را برطرف کنند، زیرا مشکلات زیاد است و دولت هم در ابعاد مختلف وارد کار شده است، اما برای اینکه این کار به سامان برسد نیاز است اعتبارات زیادی تزریق شود و هر چه زودتر در این حوزه هم شاهد یک آثار مثبت و عملی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار