پس از نماز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت :
راهپیمایی مردم یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز امروز جمعه ششم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 28 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مردم یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه، با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج، با سردادن شعار‌هایی همچون «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر تفکر تکفیری»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «ابوالفضل علمدار خامنه نگهدار» هتک حرمت و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

یاد آور می‌شود که مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، گچساران، باشت، بهمئی، دنا، چرام و مارگون و سایر شهر‌ها و بخش‌ها نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند و حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

همچنین در راهپیمایی مردم یاسوج پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد " حداد صاحب نژاد" از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات هشت سال جنگ تحمیلی به خیل یاران شهیدش پیوست نیز تشییع شد. پیکر این شهید پس از مراسم تشییع در شهر یاسوج به زادگاهش روستای صالحان انتقال و به خاک سپرده شد.

 شهید "حداد صاحب نژاد" اهل روستای صالحان از توابع بخش"کبگیان" شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۶۵ در جبهه شوشتر مورد اصابت خمپاره از ناحیه سر و بدن قرار گرفت.

در پایان راهپیمایی مردم یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی شیراز قطعنامه‌ای در هفت بند صادر و هر بند با با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر از سوی راهپیمایان تایید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار