مراسم تشییع پیکر شهیدان خوب در شهر لیکک بهمئی و با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 31 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این مراسم استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح و بسیاری از مسئولان و با حضور کم سابقه مردم کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار برگزار شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسیر ترقی و رشدی که جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده گفت: مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی پر مخاطره است اما هرگز تسلیم دشمن نمی‌شویم.


سید علی احمدزاده در این مراسم گفت: جایگاه این دو شهید مظلوم، بی دفاع و بی‌گناه در نزد خداوند جایگاه والایی است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دنیای کفر، عناد و شرک کنونی پرستش خداوند برای گروه‌های شیطان پرست جرم است و آنها تلاش می‌کنند ابتدا اسلام و بعد مردم ایران را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان، مردم ایران را کشته می‌خواهند، گفت: شهادت در میان ملتی که پیرو اهل بیت(ع) هستند نهادینه شده است، ائمه اطهار در راه دین جان دادند اما تسلیم نشدند و آزادگی را ترویج دادند.

احمدزاده با بیان اینکه آزادگی ولنگاری نیست، ادامه داد: آزادی در مسیر الهی، ترقی و پیشرفت و انسانیت قرار گرفتن است و این دو شهید والا مقام اینگونه بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود در اجتماع مردم عزادار بهمئی گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب توحیدی در مسیر خداوند و یک تحول منحصر به فردی در تاریخ بشریت پس از انقلاب پیامبر (ص) است.

وی عنوان کرد: جبهه کفر در صدد از بین بردن اسلام و توقف پیشرفت‌های ایران اسلامی است و وقتی دیدند نقشه‌های آنها شکست خورده کشتار مردم بی‌گناه را در دستور کار قرار دادند تا در راه پیشرفت ایران مانع ایجاد کنند اما بدانند مسیر رشد و توسعه ایران مسدود شدنی نیست و کشور به مسیر علم، ترقی و پیشرفت که آغاز کرده ادامه می‌دهد.

 احمدزاده با بیان اینکه  کشور مشکلات اقتصادی زیادی دارد، گفت: ملت ایران در کنار هم این مشکلات را حل خواهیم کرد اما با این کارها تسلیم دشمن نمی‌شویم آنها هم بدانند که به جایی نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه مسیر جمهوری اسلامی برای توسعه و پیشرفت، مسیر پر مخاطره‌ای است، گفت: همین مسیر پر مخاطره را ادامه می‌دهیم اما هرگز تن به ذلتی که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی برای ما ترسیم کرده نخواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم  یاسوج، گچساران و باشت، بهبهان، کهگیلویه و ایل بزرگ بهمئی در مراسم تشییع و خاکسپاری «شهیدان خوب» حماسه آفریدند و این حضور مردم در تاریخ استان خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار