در پیامی ،
استاندار ایلام در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان‌ ماه، این روز را به دانش‌آموزان و دانشجویان استان ایلام تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 03 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا  به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان‌ماه در پیامی این روز را به دانش‌آموزان و دانشجویان استان ایلام تبریک گفت.

متن پیام استاندار ایلام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان، نماد و تابلوی مستحکم مبارزه با استکبار جهانی است.

این روز یادآور تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

آری، ۱۳ آبان یادآور شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی به دست ملت غیور و با اراده ایران اسلامی است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی ستمگران عالم به سرکردگی آمریکا را درهم فرو ریخت.

۱۳ آبان، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده‌خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

امروز که دشمن در رویارویی مستقیم با نظام مقتدر جمهوری اسلامی ناتوان و ذلیل گشته، روی به شیوه‌های مرموزانه‌ای آورده و با تمام توان تبلیغاتی و امپراتوری دروغین رسانه‌ای سعی در ایجاد شبهه و تفرقه افکنی در بین آحاد ملت داشته تا به اهداف شوم خود برسد، اما با هشیاری و بیداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این نبرد نیز پشیمان، خوار و زبون‌تر از گذشته شکست خورده است.

اینجانب در پایان یوم الله ۱۳ آبان، این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز را به ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی، آحاد مردم شریف و ولایت مدار استان ایلام به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی و محکومیت جنایت مستکبران عالم، از خداوند قادر متعال سربلندی و سعادت بیش از پیش ملت شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار