امسال شبکه‌های برق روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با هزینه ۳ هزار میلیارد ریال بهسازی شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 12 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جمال معتمدی زاده با اشاره به اینکه امسال به ۱۳ روستا با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال برق رسانی انجام شده است، گفت: ۲۵ کیلومتر خط دو مداره فشار متوسط قلعه رئیسی به دیشموک نیز با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: پیگیری و راه اندازی پست موبیل دهدشت، تکمیل و بارگیری پست لیکک و ساخت ۴۰ کیلومتر شبکه انجام شد.

معتمدی زاده با اشاره به اینکه پست تبدیل ۳۳ به ۲۰ کیلو ولت دارشاهی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال راه اندازی و افتتاح شده است، بیان کرد: این شرکت برق رسانی به ۱۱ روستای دیگر استان با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال را در نظر دارد.

 

وی با بیان اینکه امسال ۴۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی استان برای کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت شبکه به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، یادآور شد: بهسازی شبکه ۱۷۴ روستا و پست ۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز در دستور کار این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین شبکه فشار متوسط دو مداره پست مختار یاسوج به سمت شهرک جوشکاران احداث می شود که در این رابطه عملیات طراحی انجام شده و به پیمانکار واگذار شده است.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون تکمیل شبکه دو مداره قلعه رئیسی و دیشموک به طول ۴۳ کیلومتر با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال توسط پیمانکار در دست اجرا است.

 

۲۷۸ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۲۲۰ هزار مشترک آن را مشترکان روستایی تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار