سخنان صریح استاندار
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هیچ تعارفی با مدیران ندارم و مطمئنا برخی از این مدیران با توجه به ضعف کاری تغییر خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 17 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری گفت: مدیران مراقب مصاحبه‌های صد و نقیض خود باشند چرا که این گونه مصاحبه‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است.
احمدزاده ادامه داد: یک مدیر به چه حقی پروژه‌ای را که ۱۰ هزار میلیارد تومان طی ۲۷ سال برای آن هزینه شده است را زیر سوال می‌برد؟ قرار نیست با یک مصاحبه اشتباه همه تلاش‌ها زیر سوال برود! مدیر باید پاسخگو باشد که چرا گفته اجازه بهره برداری از جاده پاتاوه به دهدشت را نمی‌دهیم؟!
وی افزود: در مورد سد چم شیر فقط آب منطقه باید پاسخگو باشد و هیچ کس حق سنگ اندازی در پروژه مهم و توسعه محوری که قرار است با دستان رئیس جمهور آب گیری آن اعلام شود را ندارد و بدون دلیل زیر سوال ببرد.
احمدزاده ادامه داد: این مصاحبه‌های بی ربط و ناامید کننده برخی افراد باعث می‌شود که عده‌ای سوء استفاده کنند و ناامیدی در استان ایجاد کنند.
وی افزود : در خصوص اعتبارات نفت چه کسی گفته که این اعتبارات برگشت خورده؟ این اعتبارات ابلاغ شده هنوز وقت دارند و مدیران باید پیگیری کنند و آن‌ها را جذب کنند.
استاندار در ادامه انتقادات خود گفت: عده‌ای با انتشار دروغ عملکرد دولت را زیر سوال می‌برند! چرا به دروغ گفته می‌شود اعتبارات کمربندی گچساران و باشت برگشت خورده است؟! در حالی که این پروژه فعال است؟!
احمدزاده با اشاره به شایعه تغییر خود ادامه داد: من برای تغییر خود هیچ مشکلی ندارم، اما چرا عده‌ای با انتشار خبر دروغ جو استان را متشنج می‌کنند؟! من در همین هفته یک دیدار کاملا خصوصی با رئیس جمهور داشتم چرا باید در برخی رسانه‌ها این همه دروغگویی رواج داشته باشد؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران گفت: برای انتصاب برخی مدیران هزینه داده ایم به گونه‌ای که گا‌ها شخصا هزینه داده ام چرا که از حق مردم کوتاه نیامدم و سعی کردم شایسته‌ترین را انتخاب کنم که در عملکرد موفق باشد.
احمدزاده ادامه داد: هیچ تعارفی ندارم و اعلام می‌کنم که تغییر برخی مدیران در دستور کار است. مدیری که دستگاه خود را با روزمرگی جلو می‌برد، نمی‌تواند کار را انجام دهد.
استاندار گفت: خود رئیس جمهور در تغییر وزرا و حتی معاونین خود تعارف ندارد دلیلی ندارد که ما تعارف داشته باشیم. باید مدیر مجموعه زیر دست خود را رصد کند و بدون مماشات با کارمندی که کار انجام نمی‌دهد برخورد کند.

احمدزاده در پایان اظهار داشت: در برخی دستگاه‌ها هستند معاونینی که با دولت همراه نیستند و سهل انگاری می‌کنند که ما این سهل انگاری‌ها را از مدیر می‌دانیم و حتما این مدیر را تغییر خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
در شرکت آب منطقه ای هیچ سنخیتی بین کارهای انجام شده و گزارشات و مصاحبه ها وجود ندارد و دقیقا شرکت آب منطقه ای دچار رورمرگی شده بود و الان شدیدتر داره پیش میره لطفا از نزدیک برید شرکت آب منطقه ای تا براتون روشن بشه که فاصله بین حقیقت تا گزارشات از زمین تا ثریاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
اگه عدللتی بود اول همه استاندار و معاونانش و تمامی مدیران کل باید عوض می شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار