کد خبر: ۱۰۹۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 16 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 30 بهمن ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 27 بهمن ماه از کرج میدان امیرکبیر و آزادره تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز های جمعه و شنبه 28 و 29 بهمن ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 27 بهمن ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه 28،29 و 30 بهمن ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 28 و 29 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به صورت مقطعی از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.
وی همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه به قائمشهر یادآور شد: تردد انواع تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای جمعه . شنبه 28 و 29 بهمن ماه از مسیر جنوب به شنال محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
------------------------------
دستگیری 16 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل
سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 16 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در 24 ساعت گذشته این طرح با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.
وی با اشاره به دستگیری 16 سارق از قبیل قطعات داخل خودرو، منازل شخصی، معابر، کابل برق، موتورسیکلت و دوچرخه و ساختمان نیمه کاره در این طرح ، بیان داشت: در این طرح 2 دستگاه خودرو و 1 دستگاه موتورسیکلت کشف گردید.
سرهنگ " شالیکار" همچنین اظهار داشت : 16 سارق ، 2 نفر از مخلان نظم و امنیت و 8 خرده فروش مواد مخدر و 7 معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند و مجموعا 1 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر کشف گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
------------------------------
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از تخریب ساخت و سازهای میلیاردی غیرمجاز در زمین های کشاورزی به وسعت 9800متردر آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح تین خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی و احداث بنا در بخشی از اراضی کشاورزی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری عوامل جهادکشاورزی، بناهای احداثی ایجاد شده در اطراف این زمین ها تخریب و اراضی کشاورزی که به صورت غیر قانونی توسط متهمین تصرف شده بود رهاسازی شد.
سرهنگ حسین زاده ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 196 میلیارد ریال عنوان کرد و در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز، تغيير كاربري اراضي کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبيعي را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------
دستگیری 21 سارق سابقه دار در ساری
سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 21 سارق و کشف انواع سرقت طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اجرای طرح مقابله با سرقت در شهرستان ساری ، موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا تیم های گشت در سطح شهرستان فعال و واحدهای گشتی حین گشت و انجام رصد های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 21 سارق سابقه دار و اعتراف آن ها به انواع سرقت شدند.
سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند.
------------------------------
کشف 2تن و 200 کیلوگرم آرد قاچاق در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف 2تن و 200 کیلوگرم آرد قاچاق وبدون مجوز در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "عبدالله اکبری"در تشریح این خبر گفت :ماموران کلانتری 11 پل سفید در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهر پل سفید به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده واین خودرو را متوقف کردند.
وی افزود:در بازرسی از خودرو مذکور 2 تن و 200 کیلوگرم آرد قاچاق و بدون مجوز که قصد فروش در استان تهران داشته کشف ویک فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ عبدالله اکبری در پایان ازشهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز توسط سودجویان، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------
دستگیری ضارب محیط بان پارک ملی نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری ضارب محیط بان پارک ملی پابند نکا در کمتر از 5 ساعت توسط ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" اظهار داشت: در پی حمله مسلحانه شکارچی غیر مجاز به یکی از محیط بان اداره محیط زیست شهرستان نکا، مستقر در پارک ملی پابند که منجر به جراحت شدید این مامور فداکار شده بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: با انجام تحقیقات میدانی ماموران پلیس دریافتند که ضارب به قصد شکار غیرمجاز در پارک ملی پابند ،با مقاومت مأمورمحیط بان روبرو و با وی درگیر شد، که در این درگیری مسلحانه مأمور محیط بان با شلیک تیر اسلحه شکاری، شکارچی متخلف از ناحیه دست و پا به شدت مجروح و ضارب نیز از محل متواری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: در تحقیقات پلیسی و تلاش مأموران انتظامی پاسگاه زارم رود ضارب در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای هزار جریب شناسایی و با دستور قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند به همراه فشنگ های مربوطه کشف،متهم با تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شد.
سرهنگ عزیزی در پایان با بیان این که ،محیط بان مجروح در بیمارستان نکا بستری گردیدگفت:کشف اسلحه شکاری وبرخورد با شکارچیان غیر مجاز ونا امن کنندگان جامعه در دستور کار بوده ودر سال جاری مقادری قابل توجه سلاح ومهمات غیز مجاز در شهرستان کشف وضبط گردید. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار